دانلود Perfect Uninstaller 6.3.4.1 + Portable – حذف کامل نرم افزارها در ویندوز

دانلود Perfect Uninstaller 6.3.4.1 + Portable - حذف کامل نرم افزارها در ویندوز

 

دانلود Perfect Uninstaller

| نرم افزار حذف کامل نرم افزارها در ویندوز |

 

Perfect Uninstaller 6.3.4.1 + Portable نام نرم افزاری کاربردی و مفید، به منظور حذف کردن نرم افزارها و بازی ها در محیط سیستم عامل ویندوز است. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید برنامه و یا بازی های نصب شده در سیستم خود را بدون آنکه هیچ ردپایی از آنان باقی بماند، پاک سازی کنید؟ سیستم عامل ویندوز، بدین منظور قابلیت Add/Remove Program را در نسخه های مختلف ویندوز تعبیه کرده است. اما در مواردی برای کاربران پیش می آید که Add/Remove Program قادر به حذف نرم افزارهای مورد نظر آنان نیست. در چنین مواردی لازم است که از یک جایگزین برای Add/Remove Program استفاده کنید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یکی از برترین جایگزین های این ویژگی با نام Perfect Uninstaller در خدمت شما بازدیدکنندگان محترم هستیم.

به کمک Perfect Uninstaller ، شما قادر خواهید بود در زمانی کوتاه نرم افزارها و یا بازی های دلخواه خود را از سیستم بدون بر جای ماندن ردپای آنان، از بین ببرید. این نرم افزار ساده ترین روش را برای پاک کردن برنامه یا بازی مورد نظر شما پیشنهاد می کند، رابط کاربری این برنامه ابزارهای نصب شده در ویندوز را به نمایش می گذارد که شما می توانید اطلاعات دقیقی از آنان را نیز در همین قسمت مشاهده کنید. حال با انتخاب دکمه تعبیه شده می توانید کلیه فایل های مربوط به نرم افزار مذکور را همراه با تغییرات و کلیدهای آن در رجیستری از بین ببرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Perfect Uninstaller را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Perfect Uninstaller :

– حذف بسیار سریع و آسان تر نسبت به Add/Remove Program در ویندوز

– قابلیت به نمایش گذاشتن نرم افزارها و بازی های نصب شده به شیوه های مختلف

– امکان پاک سازی کامل بدون برجای ماندن اثرات نرم افزارها

– امکان پاک کردن برامه های مخفی شده

– سادگی در استفاده و امکان حذف نرم افزارهایی که نصب آنان سخت و گاه غیر ممکن است همچون : آنتی ویروس ها، ابزارهای امنیتی و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR