دانلود nVFlash 5.821.0 – به روز رسانی بایاس در کارت گرافیک NVIDIA

دانلود nVFlash 5.328 - به روز رسانی بایاس در کارت های NVIDIA

 

دانلود nVFlash

| به روز رسانی بایاس در کارت های NVIDIA |

 

nVFlash 5.821.0 نام نرم افزاری شناخته شده از سوی کمپانی انویدیا، به منظور آپدیت فریمور موجود بر روی چیپ EEPROM در کارت های گرافیک NVIDIA است. این نرم افزار به واقع تنها روش رسمی و اصولی کمپانی NVIDIA، به منظور ارتقای نسخه بایوس تراشه کارت گرافیک های NVIDIA است. این نرم افزار، علاوه بر فراهم سازی امکان ارتقای نسخه فریمور، به شما این قابلیت را می دهد که از نسخه فعلی فریمور چیپ EEPROM یک نسخه بک آپ در حالت ایمیج ذخیره کنید و یا مشخصاتی دقیق را از بایوس فعلی مشاهده نمایید.

NVIDIA نام یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان کارت های گرافیکی است که همواره با عرضه محصولات سخت افزاری جدید، انقلابی جدید را در صنعت بازی های رایانه ای به ارمغان می آورد. اگر شما نیز می خواهید که محتوای بایوس تراشه ی کارت گرافیکی خود را به آخرین ورژن به روز رسانی کنید، در اینجا برایتان جدیدترین نسخه از ابزار مخصوص nVFlash را در دو نسخه 32 و 64 بیتی آماده کرده ایم. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار nVFlash را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار nVFlash :

– ابزار رسمی برای به روز رسانی بایوس تراشه های انویدیا

– سازگاری با تمامی مدل های کارت های گرافیکی NVIDIA

– سادگی در استفاده و عرضه در نسخه های 32 و 64 بیتی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR