دانلود بازی Candy Crush Jelly Saga 2.37.28 – حذف آب نبات های ژله ای برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Candy Crush Jelly Saga 2.17.8 - حذف آب نبات های ژله ای برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Candy Crush Jelly Saga برای اندروید

| بازی حذف آب نبات های ژله ای برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Candy Crush Jelly Saga 2.37.28 نسخه ای جدید از سری بازی های محبوب کندی کراش است که به تازگی برای شما طرفداران این عنوان عرضه گردیده است. کندی کراش، یکی از قدیمی ترین بازی های اندروید و iOS است که در ابتدا با عرضه نسخه اورجینال خود، طرفداران مخصوصی را به خود جذب و در ادامه با عرضه نسخه های بعدی این بازی، بر جذابیت آن افزود. نسخه ای از این بازی که هم اکنون برایتان آماده کرده ایم، با تعداد دانلود 100 میلیون مرتبه در مارکت اندروید، موفق به کسب امتیاز 4.3 از سوی کاربران گردیده است. اگر شما از طرفداران پر و پا قرص کندی کراش باشید، گیم پلی آن برایتان نیازی به توصیف نخواهد داشت. همانند نسخه های قبلی، باز هم این شما هستید که در میان مجموعه ای از پازل ها ، خود را غرق در معماهای 3 تایی می کنید.

در Candy Crush Jelly Saga ، کاراکتر جدیدی با نام ملکه اضافه شده است که شما را در حماسه ی کندی کراش ژله ای به چالش می کشاند. در کندی کراش جلی ساگا، شما در قالب کاراکتری با نام Jenny نقش آفرینی می کنید و می بایست معماهای Match 3 ژله ای را حل کنید. مهم ترین ویژگی این بازی، امکان انجام آن به صورت آنلاین و ثبت رکوردهای جهانی و رقابت با سایر گیمرها است. هم اکنون می توانید بازی Candy Crush Jelly Saga را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های بازی Candy Crush Jelly Saga :

– دارا بودن بیش از 100 مرحله پر هیجان

– اضافه شدن کاراکتر جذاب ملکه

– تغییرات گرافیکی و بسیار جذاب آب نبات های ژله ای

– امکان انجام بازی به صورت آنلاین و رقابت با دوستان

 

تصاویری از محیط بازی :

 

candy-crush-jelly-saga1 candy-crush-jelly-saga2 candy-crush-jelly-saga3 candy-crush-jelly-saga4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 88/128 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR