دانلود بازی Eisenwald Blood of November برای PC

دانلود بازی Eisenwald Blood of November برای PC

 

دانلود بازی Eisenwald Blood of November برای کامپیوتر

| نسخه GOG |

 

Eisenwald Blood of November بازی جدیدی در سبک استراتژیک و ماجرایی می باشد که در سال 2016 توسط Aterdux Entertainment ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. Eisenwald Blood of November یک بازی پازلی و ماجرایی است که در دنیای Eisenwald به تصویر کشیده می شود. اسلحه خود را آماده کنید و تصمیم بگیرید : برای اولین بار می خواید برای چه کسی و یا برای چه چیزی بجنگید ! دوک مرده است؛ اکنون با توجه به اینکه جانشین او هنوز مشخص نشده، از این رو جانشین جدید را به عنوان “دوک جدید” ، شورا تعیین خواهد کرد. هر تصمیمی که از سوی شورا اخذ شود، جنگ های فئودالی در پس آن در خواهند گرفت. اکنون شما بی طرفی خود را حفظ کرده و تعیین کننده ی سرنوشت جنگ خواهید بود. 

سبک بازی همچون بازی محبوب جنگ های صلیبی بوده و در عصر تاریخی به تصویر کشیده می شود، اگر شما نیز از علامندان به این دسته از بازی ها هستید، ضمن آماده سازی ارتش خود، برای نبرد بزرگ آماده شوید. Eisenwald Blood of November در واقع یک DLC جدید از بازی Legends of Eisenwald است که به دلیل متفاوت بودن محور داستانی بازی و به نمایش کشیدن تصویری از زاویه ای جدید از دنیای قرون وسطی، به یک عنوان مستقل تبدیل گشته است. تاج و تخت Eisenwald بعد از مرگ دوک، از سوی دو جناح مورد رقابت قرار گرفته و برای بی طرفی شما انتخاب مناسبی وجود ندارد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Eisenwald Blood of November را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

eisenwald-blood-of-november1 eisenwald-blood-of-november2

 

eisenwald-blood-of-november3 eisenwald-blood-of-november4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: х64: XP, Vista, 7, 8, 10
Processor: 2 GHz Dual-Core CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1024 MB Graphics Memory, Shader Model 3 (Radeon HD 6670, GeForce GT 630)
Storage: 2 GB Available Space
Additional Notes: Screen Resolution 1280×1024; Dedicated Video Card Required

سیستم پیشنهادی :

OS: х64: XP, Vista, 7, 8, 10
Processor: 3 GHz Quad-Core CPU
Memory: 6 GB RAM
Graphics: 1024 MB Graphics Memory, Shader Model 3 (NVIDIA GeForce GTX 560 / AMD Radeon HD 6950 or Better)
Storage: 2 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.3 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR