دانلود بازی بوق – حدس زدن صدا برای اندروید

دانلود بازی بوق - حدس زدن صدا برای اندروید

 

دانلود بازی بوق برای اندروید

| بازی حدس زدن صدا برای اندروید |

 

بوق نسخه 1.2 نام یک بازی ایرانی جدید و چالش بر انگیز است که در قالب محیطی جذاب و کاملاً وطنی، شما را با معماهایی جالب رو به رو می کند. تاکنون بازی های مختلفی با موضوع حدس کلمات در مارکت اندروید عرضه شده اند، با کمی خلاقیت این بازی ها به انواع مختلفی نیز دسته بندی شدند. بازی هایی که قطعه ای از یک آهنگ را پخش می کنند و شما را با حدس نام خواننده به چالش وا می دارند و یا انواع دیگر این نوع بازی ها که با طرح معماهای سخت، شما را برای حدس پاسخ به شدت با خود درگیر می کنند. بازی “بوق” نیز یک بازی حدس کلمه است، با این تفاوت که شما باید حدس بزنید صداهای پخش شده، مربوط به چه شخص، حیوان، وسیله یا ... هستند !

ایده این بازی در نوع خود کم نظیر است؛ از آنجا که ما در طول روز صداهای بسیار زیادی را می شنویم، به دلیل اینکه تصویر بسیاری از آنان را میبینیم به خوبی صاحبان آنان را تشخیص می دهیم. اما در بازی بوق، شرایط اندکی متفاوت خواهد بود. ممکن است شما تا به امروز صدای برخی حیوانات و یا برخی وسایل را به درستی از هم تشخیص نمی داده اید، پس بهتر است با دانلود و نصب این بازی، ذهن خود را با تشخیص صاحبان صداهای پخش شده به چالش بکشانید. هم اکنون می توانید بازی بوق را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

boogh1 boogh2 boogh3 boogh4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 21.95 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR