دانلود بازی سلطان غذا – مدیریت رستوران و کافی شاپ برای اندروید

دانلود بازی سلطان غذا - مدیریت رستوران و کافی شاپ برای اندروید

 

دانلود بازی سلطان غذا برای اندروید

| بازی مدیریت رستوران و کافی شاپ برای اندروید |

 

سلطان غذا نسخه 1.5 نام یک بازی ایرانی جدید ، در سبک سری بازی های مدیریتی است که شما را در نقش مدیر یک رستوران و کافی شاپ قرار می دهد تا از مشتریان خود به بهترین شکل ممکن پذیرایی کنید. این دسته از بازی ها ، در سیستم عامل ویندوز طرفداران بسیاری دارند ، امروزه با توجه به پیشرفت چشم گیر سیستم عامل اندروید ، نسخه های مختلفی از این سبک بازی برای این پلت فرم نیز عرضه گردیده است. اما این بار شما را با یک نسخه ایرانی از این بازی آشنا می کنیم. سلطان غذا با محیطی کاملا ایرانی و بومی ، کاراکترهای فارسی زبان و دکمه ها و منوهای فارسی ، شما را در حال و هوای یک رستوران و کافی شاپ داخلی می گذارد که شما وظیفه مدیریت آن را بر عهده می گیرید.

در بازی سلطان غذا ، شما کسب و کار خود را با یک رستوران ساده و ابتدائی آغاز می کنید. در ادامه به منظور پیشرفت دادن کسب و کار خود ، می توانید یک امپراطوری بزرگ را راه اندازی کنید. یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در کسب و کار رستوران و کافی شاپ ، تأسیس شعبات جدید است. شما می توانید با تحویل سفارشات مشتریان به شکل صحیح و به موقع ، به درآمد بیشتری دست پیدا کرده و برای اهدافی بزرگ تر ، شعبات جدیدتان را در مکان های دیگر نیز افتتاح کنید. هم اکنون می توانید بازی سلطان غذا را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

kingoffood1 kingoffood2 kingoffood3 kingoffood4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 38 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR