دانلود Download Accelerator Plus 20190824 Premium – نرم افزار مدیریت دانلود برای اندروید

دانلود Download Accelerator Plus 20161006 - نرم افزار مدیریت دانلود برای اندروید

 

دانلود Download Accelerator Plus برای اندروید

| نرم افزار مدیریت دانلود برای اندروید |

 

Download Accelerator Plus 20190824 Premium نام نرم افزاری شناخته شده و بسیار قدرتمند ، در زمینه ابزارهای مدیریت دانلود و افزایش سرعت دانلود در پلت فرم ویندوز است که به تازگی با عرضه نسخه اندرویدی ، توجه کاربران را به خود جلب کرده است.  دانلود اکسلریتور پلاس یک نرم افزار شتاب دهنده سرعت دانلود و یا تقویت کننده سرعت بارگذاری فایل ها است که امکان مدیریتی پیشرفته بر فایل های دانلودی را در گوشی یا تبلت اندرویدی برای شما فراهم می کند. حقیقت این است که بدون نرم افزارهای دانلود منیجر ، دانلود کردن فایل ها مدت زمان بسیار بیشتری را می طلبند ، این روزها کاربران سیستم عامل ویندوز ، از نرم افزار IDM برای دانلود فایل های حجیم خود با امکانات زمان بندی و Pause/Resume استفاده می نمایند. شما کاربران سیستم عامل اندروید نیز اگر به دنبال یک دانلود منیجر حرفه ای و شناخته شده هستید ، پیشنهاد ما این است که Download Accelerator Plus را از دست ندهید.

این نرم افزار از طیف وسیعی از فرمت های فایل های فشرده ، فایل های صوتی ، تصویری و ویدیویی پشتیبانی کامل دارد و شما به آسانی می توانید فایل هایتان را در حافظه داخلی و یا مموری کارت دانلود کنید. این نرم افزار از انواع مرورگرهای وب از جمله مرورگر وب پیش فرض سیستم عامل اندروید ، کروم و یا فایرفاکس پشتیبانی می کند و لینک های دانلود را به محض کپی شدن در کلیپ بورد تشخیص می دهد. از سایر امکانات این نرم افزار می توان به دارا بودن مرورگر داخلی با پشتیبانی از تب ها اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار Download Accelerator Plus را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Download Accelerator Plus :

دانلود مستقیم فایل ها در مموری کارت

– رایگان بودن کامل و امکانات متعدد و مفید

– سازگاری با انواع فایل ها از جمله فایل های متنی ، فشرده ، فرمت های صوتی ، ویدیویی ، تصویری و …

– سازگاری با انواع مرورگرهای وب

– دارا بودن مرورگر وب داخلی

– دارا بودن قابلیت Pause/Resume

– امکان مدیریت دقیق و حرفه ای دانلودها بر اساس نام ، سایز ، تاریخ و …

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

download-accelerator-plus1 download-accelerator-plus2 download-accelerator-plus3 download-accelerator-plus4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR