دانلود بازی Last Hope – Zombie Sniper 3D 5.13 – زامبی اسنایپر برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Last Hope - Zombie Sniper 3D 5.13 - زامبی اسنایپر برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Last Hope – Zombie Sniper 3D برای اندروید

| بازی زامبی اسنایپر برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Last Hope – Zombie Sniper 3D 5.13 یکی از بهترین و پر طرفدارترین بازی ها ، مخصوص شما طرفداران کشتن زامبی ها است ! اسلحه اسنایپر خود را بردارید و برای یک نبرد بزرگ آماده شوید ، مردگان به دنیا برگشته و شروع به راه رفتن کرده اند ، این موجودات که با قوت گیری از یک ویروس در مغزشان شروع به حرکت کرده اند ، به سرعت دیگران را به ویروس زامبی آلوده کرده و دنیا را از بین می برند. اسنایپر خود را بردارید و برای تیراندازی به سمت زامبی هایی که به شما حمله می کنند آماده شوید ؛ هر چه شما در میان سرزمین های مخروبه و نابود شده پیش روی می کنید و آنان را از بین می برید ، توانایی های جدیدتان نیز آنلاک می شود. بازی Last Hope ، یک بازی در سبک تیراندازی و نابود سازی زامبی هاست که در بیابان ها به تصویر کشیده می شود ، محیط اطراف شما تماماً به یک نابودی بزرگ شبیه شده و این شما هستید که می توانید با هدف نابود کردن زامبی ها ، جهان را از یک دگرگونی ترسناک نجات دهید.

به واقع می توان گفت شما آخرین امید برای نجات دادن انسان ها هستید ، از آنجا که نوع اسلحه شما نیز از اسلحه های تک تیر انداز است ، با مهارت های تیر اندازی تان می توانید به بهترین تیرانداز از راه دور تبدیل شوید. توجه داشته باشید که در طول بازی می توانید با افزایش مهارت هایتان ، تاکتیک های پر بازده تری را برای نابودی آنان فرا گیرید. این بازی در مجموع بیش از 5 میلیون مرتبه از سوی کاربران دانلود شده و همین موضوع نشان از استقبال بی نظیر گیمرها از گیم پلی آن است. هم اکنون می توانید بازی Last Hope – Zombie Sniper 3D را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

last-hope-zombie-sniper-3d1 last-hope-zombie-sniper-3d2 last-hope-zombie-sniper-3d3 last-hope-zombie-sniper-3d4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 47 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR