آموزش خاموش کردن خودکار کامپیوتر در یک زمان تعیین شده

آموزش خاموش کردن خودکار کامپیوتر در یک زمان تعیین شده

 

آموزش ShutDown کردن اتوماتیک کامپیوتر

| همراه با قابلیت تنظیم زمان به صورت دقیق |

 

آموزش خاموش کردن خودکار کامپیوتر نام یکی دیگر از آموزش های اختصاصی و کاربردی وب سایت یاس دانلود ، مخصوص شما بازدیدکنندگان گرامی است. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید سیستم کامپیوتری تان را در یک زمان تعیین شده ، به صورت خودکار خاموش کنید؟ فرض کنید که در ساعات آینده به سیستم کامپیوتری یا لپ تاپ تان دسترسی ندارید ، اما می خواهید بعد از اتمام فرآیند کپی شدن یک فایل و یا پخش شدن یک فایل مالتی مدیا و یا … ، کامپیوتر به صورت خودکار خاموش شود. اگر شما نیز دوست دارید که با روشی ساده ، بتوانید کامپیوتر خود را با زمان بندی دقیق Shut Down کنید با ما در ادامه این آموزش همراه باشید.

روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارند ، اما دو نرم افزاری که قصد داریم طی این آموزش به شما معرفی کنیم RTG Ninja Shutdown و Simple Shutdown Timer هستند. در بسیاری از مواقع کاربران فراموش می کنند سیستم کامپیوتری خود را خاموش کنند ، این نرم افزارها با کانفیگ هایی دقیق ، برای انواع موارد و نیازها ، قادر هستند سیستم کامپیوتری شما را به صورت اتوماتیک خاموش کنند. هم اکنون می توانید ادامه این آموزش مفید را به صورت رایگان در ادامه مطلب سایت یاس دانلود مطلعه نمایید.

 

 

کامپیوترتان را همانند Ninja خاموش کنید !

نرم افزار RTG Ninja Shutdown را از انتهای همین مطلب دانلود کنید و فایل EXE آن را که به صورت پرتابل است در محلی از هارد دیسک خود نگهداری نمایید تا در مواقع دلخواه بتوانید از زمان بندی های آن استفاده مفید ببرید. نرم افزار را اجرا کنید و در تب Offline Mode ، گزینه های HH, MM, SS را به ترتیب برای ساعت ، دقیقه و ثانیه وارد کرده و با تنظیم AM/PM ، نرم افزار را برای انجام وظیفه آماده سازید. توجه داشته باشید برای کارکرد این نرم افزار هر 4 فیلد گفته شده را باید تکمیل کرده باشید. حال شما می توانید با انتخاب گزینه Set ، نرم افزار را آماده ی کار کنید و با کلیک کردن بر روی Hide ، آن را تا زمان ShutDown مخفی سازی نمایید.

 

shutdown1

 

ShutDown کردن ساده با تایمر

نرم افزار Simple Shutdown Timer را از انتهای همین مطلب دانلود کنید همانطور که در اسکرین شات مربوط به این نرم افزار در زیر دیده می شود ، رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده ، کوچک و آسان است. کارکرد این نرم افزار بدین صورت است که شما می بایست در فیلدهای موجود ، تعیین کنید که تا چه مدت دیگر می خواهید کامپیوترتان روشن باقی بماند. با تنظیم این مقادیر ، تایمر شروع به کار کرده و با 0 شدن زمان ، کامپیوتر نیز به طور خودکار خاموش می شود.

 

shutdown2

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 100 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR