دانلود ماه حسین – اپلیکیشن جامع مداحی، ادعیه و سخنرانی برای اندروید

دانلود ماه حسین - اپلیکیشن جامع مداحی، ادعیه و سخنرانی برای اندروید

 

دانلود ماه حسین برای اندروید

| اپلیکیشن جامع مداحی، ادعیه و سخنرانی برای اندروید |

 

ماه حسین نسخه 0.1.4 نام یکی از جدیدترین نرم افزارهای مذهبی ، مخصوص ماه محرم مخصوص شما کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. محرم است و دل ها پر از غم ؛ همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری شهادت سرور و سالار شهیدان ، حضرت امام حسین (ع) و 72 تن از یاران با وفای ایشان ، تصمیم گرفتیم شما کاربران دستگاه های هوشمند اندرویدی را با یکی از بهترین و جامع ترین اپلیکیشن های خاص این ایام آشنا کنیم. ماه حسین نام نرم افزاری فارسی و مذهبی ساخته شده از سوی گروه توسعه دهندگان ایرانی است که با هدف جمع آوری مجموعه ای کامل از مداحی ها ، ادعیه ویژه ماه محرم و سخنرانی ها توسعه داده شده و امکان دانلود و استفاده آفلاین از محتوای چندرسانه ای آن نیز در اختیار کاربران قرار دارد.

یکی از مهم ترین ویژگی های اپلیکیشن ماه حسین ، امکان تماشای آنلاین و زنده کربلای معلی از نماهایی جذاب و فوق العاده زیبا است ، از این رو شما می توانید با استفاده از این قابلیت نایب الزیاره حرم مطهر حضرت امام حسین (ع) باشید. دارا بودن پخش دعاها به صورت صوتی ، گوش دادن به سخنرانی های دینی به صورت صوتی و یا تصویری با دارا بودن نمایش متن زنده ، دارا بودن قابلیت قرائت ادعیه و زیارات به همراه متن و صوت و … از جمله مهم ترین ویژگی های این نرم افزار مذهبی است. هم اکنون می توانید نرم افزار ماه حسین را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

mahhossein1 mahhossein2 mahhossein3 mahhossein4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR