دانلود بازی جناب ران – در جستجوی احلام با جناب خان برای اندروید

دانلود بازی جناب ران - در جستجوی احلام با جناب خان برای اندروید

 

دانلود بازی جناب ران برای اندروید

| بازی در جستجوی احلام با جناب خان برای اندروید |

 

جناب ران نسخه 0.6 نام یک بازی اندرویدی جدید با شخصیت دوست داشتنی برنامه خندوانه ، یعنی جناب خان است. کاراکتری دوست داشتنی و محبوب در میان پیر و جوان که با حرف های با عشق به ایرانیان سراسر دنیا ، علاقه و توجه بسیاری را به خود جلب نموده است. همواره یکی از جذاب ترین بخش های این برنامه تلویزیونی ، حضور جناب خان و هم صحبتی او با مهمانان برنامه است. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، بازی جناب ران را از استودیوی بازی سازی آینه جادو برای شما گیمرهای عزیز آماده کرده ایم. حال که به تعطیلات سالانه برنامه خندوانه رسیده ایم . تا ماه ها از پخش مجدد آن خبری نیست ، جناب ران می تواند در این مدت شما را با شخصیت موفق و دوست داشتنی جناب خان سرگرم کند. نکته قابل توجه در مورد این بازی ، همکاری رسمی جناب خان (محمد بحرانی) با توسعه دهندگان بازی است ، از این رو شما در محیط بازی همواره با دیالوگ های جالب و دوست داشتنی جناب خان طرف هستید !

جناب ران یکی از بهترین بازی های ایرانی در سبک سری بازی های رانر است که شما در آن نقش کنترل یک اتومبیل را بر عهده می گیرید ، جناب خان در جستجوی احلام ، ماجراجوئی جالبی را در جاده های سراسر کشور آغاز کرده و حال شما در این سفر با او همراه هستید. دیالوگ های جالب جناب خان در سراسر فضای بازی شنیده می شود ، چه در حین برد و چه در حین باخت ، به گونه ای که محیط بازی برایتان بسیار خنده دار و سرگرم کننده خواهد بود. مثلا ممکنه جناب خان وسط رانندگی ممکنه یهو بیاد برات یا ببافدت یا برات آواز محلی بخونه ! پس خود را برای تکه کلام های جذاب و آشنای جناب خان در این بازی سراسر شادی آماده کنید. هم اکنون می توانید بازی جناب ران را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

jenabrun1 jenabrun2 jenabrun3 jenabrun4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 53 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR