دانلود Circle SideBar 7.0.0 – دسترسی سریع به اپلیکیشن های اندروید

دانلود Circle SideBar 7.0.0 - دسترسی سریع به اپلیکیشن های اندروید

 

دانلود Circle SideBar برای اندروید

| نرم افزار دسترسی سریع به اپلیکیشن های اندروید |

 

Circle SideBar 7.0.0 نام نرم افزاری جدید و بسیار محبوب در مارکت اندروید است که به منظور دسترسی سریع به انواع اپلیکیشن های نصب شده در گوشی یا تبلت اندرویدی شما طراحی گردیده است. همانطور که از نام این برنامه بر می آید ، شما با یک دایره کناری در گوشه صفحه نمایش خود طرف هستید ، به واقع با نصب این اپلیکیشن تجربه ای بسیار لذت بخش تر را از دنیای اندروید خواهید داشت. با نصب این برنامه ، مالتی تسکینگ یا چند وظیفه ای را همیشه و همه جا در کنار صفحه نمایش خود در اختیار خواهید داشت. این نرم افزار به شدت ساده ، زیبا و قابل شخصی سازی است ، در واقع کاربران می توانند آنچه را که کاربرد بیشتری برایشان داشته باشد با این برنامه پیکربندی کنند.

پس از نصب Circle SideBar ، این برنامه در هر بار بوت شدن به طور خودکار اجرا شده و با یک حرکت Swipe از هر صفحه ای قابل دسترسی خواهد بود. تنظیمات این برنامه تا حد بسیاری قابل تغییر و کنترل می باشد و کاربر می تواند به سادگی آن را مطابق با سلیقه خود تغییر دهد ، رابط کاربری بسیار زیبا و دارا بودن قابلیت نمایش لیست اپلیکیشن های مورد علاقه با پشتیبانی از امکان اضافه کردن آیکون پک از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار کاربردی هستند. هم اکنون می توانید نرم افزار Circle SideBar را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

circle-sidebar1 circle-sidebar2 circle-sidebar3 circle-sidebar4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR