دانلود بازی Wuppo Definitive Edition v1.2.8 برای PC

دانلود بازی Wuppo Definitive Edition v1.2.8 برای PC

 

دانلود بازی Wuppo Definitive Edition v1.2.8 برای کامپیوتر

| بازی ووپو |

| نسخه Razor1911 |

 

Wuppo Definitive Edition v1.2.8 بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2016 توسط Knuist & Perzik برای کامپیوتر عرضه شده است. شما را دعوت می کنیم تا با دانلود این بازی ، به دنیای شگفت انگیز ووپو وارد شوید ! در این دنیای عجیب و غریب و جذاب ، با تعداد متنوعی از دشمنان به مبارزه بپردازید و با جمع آوری آیتم ها ، رتبه خود را افزایش داده و پازل های دشوار بازی را پشت سر بگذارید. در سر تا سر این بازی مهم ترین هدف شما ، پیدا کردن خانه ای جدید است ، از این رو اتفاقات تازه و نوآورانه ای انتظار شما را می کشند.

در این بازی شما در نقش کاراکتری با نام Wum نقش آفرینی می کنید ، پس از آنکه او خانه خود را از دست داد ، می بایست در طول و عرض جهان کاوش کند تا مکان جدیدی را برای زندگی بیابد. مکان هایی منحصر به فرد و موجودات عجیب و غریب بسیاری را در این مسیر ملاقات خواهید کرد ؛ به خاطر داشته باشید که کاراکتر شما یک شخصیت قهرمان ذاتی نیست ، بلکه امیدواری به زندگی دوباره او را در این مسیر به موفقیت خواهد رساند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Wuppo را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

wuppo1 wuppo2

 

wuppo3 wuppo4

 

تریلر بازی Wuppo Definitive Edition :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows XP or Higher
Processor: 1.2 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512mb Video Memory
DirectX: Version 9.0
Storage: 500 MB Available Space

سیستم پیشنهادی :

    OS: Windows 7 or Higher
Processor: 2.0 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1 GB video Memory
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.14 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR