دانلود GamePyro 4.8.5 – نرم افزار گیم پیرو، پلتفرمی مخصوص گیمرها

دانلود GamePyro 4.8.5 - نرم افزار جدید گیم پیرو، پلتفرمی مخصوص گیمرها

 

دانلود GamePyro

| نرم افزار جدید گیم پیرو، پلتفرمی مخصوص گیمرها |

 

GamePyro 4.8.5 نام یک پلتفرم جامع و کامل مخصوص شما گیمرهای بازی های کامپیوتری است. اگر از طرفداران سرسخت بازی های کامپیوتری باشید ، احتمالا نام فروشگاه های Steam و یا Origin را به دفعات شنیده اید ، فروشگاه استیم ، مجموعه متنوع و شناخته شده از انواع بازی های کامپیوتری است که کاربران می توانند با ساخت حساب های کاربری و خرید اعتبار ، به سادگی بازی های دلخواه خود را دریافت کنند. همچنین Origin فروشگاهی معتبر مخصوص بازی های کمپانی EA Games می باشد که عملکردی مشابه با استیم را اجرا می کند. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، با معرفی یک پلتفرم جدید و مشابه ، با نام گیم پیرو در خدمت شما کاربران عزیز هستیم.

گیم پیرو ، همانند سایر فروشگاه ها و سرویس های اسیتم و اوریجین ، مجموعه ای از جدیدترین بازی های رایانه ای را در خود جای داده است تا بتوانید در انتخاب ها با دستی باز عمل کنید. بیش از 3500 عنوان بازی کامپیوتری در این بازی گنجانده شده که تماماً خارج از محدودیت های منطقه زندگی شما آماده خریداری و بازی هستند.  هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار GamePyro را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار GamePyro :

– قیمت های ارزان تر نسبت به فروشگاه های Steam و Origin

– دارا بودن بیش از 3500 عنوان بازی کامپیوتری

– قابلیت مولتی پلتفرم

– از بین بردن محدودیت ها منطقه ای

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.25 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR