دانلود بازی Real Football 1.3.2 – فوتبال واقعی برای اندروید

دانلود بازی Real Football 1.1.2 - فوتبال واقعی برای اندروید

 

دانلود بازی Real Football برای اندروید

| بازی فوتبال واقعی برای اندروید |

 

Real Football 1.3.2 نام یکی از جدیدترین بازی های اندرویدی در سبک سری بازی های فوتبالی است که تجربه ای بسیار عالی و نزدیک به دنیای فوتبال را چه در داخل زمین و چه در خارج از زمین ، برایتان در قالب یک بازی 20 مگاباتی فراهم می آورد ! آخرین نسل از بازی شبیه سازی فوتبال ، اکنون با ویژگی هایی کاملا جدید و نوآورانه پا به دنیای اندروید گذاشته است. تیم رویایی خود را بسازید و با تمرین دادن مداوم بازیکنان ، تا دستیابی به قهرمانی های بزرگ تلاش کنید. شما حتی می توانید توانایی های تیم خود را توسعه دهید بازیکنان ستاره را جذب کنید و با بهود توانایی های خود ، پا به عرصه جهانی و رقابت با سایر پلیرها بگذارید.

تصاویری خیره کننده با طراحی بی نظیر از دنیای فوتبالی ، غیر قابل باور است که در یک پکیج 20 مگابایتی گنجانده شده باشد ! ورزشگاه هایی با کیفیت در نمای سه بعدی ، بافت دقیق و هیاهوی تماشاگران در جریان بازی ها از جمله نکات چشم گیر در مورد این بازی به شمار می آیند. در این بازی شما می توانید در رقابت های کاپ یا لیگ شرکت کنید و تیم رویایی خودتان را با جذب بهترین ستاره های دنیا ، با سایر رقبا به چالش بکشانید. هم اکنون می توانید بازی Real Football را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

real-football1 real-football3 real-football4 real-football2

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK - اندروید 4 به بالا
  • حجم : 30 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR