دانلود بازی Masquerada Songs and Shadows برای PC

دانلود بازی Masquerada Songs and Shadows برای PC

 

دانلود بازی Masquerada Songs and Shadows برای کامپیوتر

| بازی شهر سایه ها و آوازها |

| نسخه CODEX |

 

Masquerada Songs and Shadows بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2016 توسط Witching Hour Studios ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی در شهری با نام Venetian آغاز می شود ، شهری پر از سحر و جادو که ماجراجوئی پر هیجانی را برایتان آماده ساخته است ، در هیاهوی Citte della Ombre اعتقادات دینی دارای نوسان شده اند. تنها سرودن یک شعر است که بر مرگ و وقایع مرتبط با آن نقش به سزایی را ایفا می کند. آن هایی که حتی کوچک ترین شانسی برای قدرت دارند ، سعی می کنند این آواز بعد از آنان نیز باقی بماند.

در این میان ، این ماسک های افراد است که به آنان اجازه می دهد که قدرت هایی جادویی داشته باشند ، Citte della Ombre شهری است که به دوسته سایه ها و آوازها تقسیم گردیده است. اشراف این شهر Masquerada نام دارند ، آنان قدرت هایی جادویی دارند که با استفاده از آن این قدرت را دارند که بر آنان که هیچ چیزی ندارند ظلم و ستم روا دارند.در این میان درگیری های رخ می دهد در میان صاحبان قدرت و آنان که می خواهند به هر قیمتی آن را به دست خود گیرند. این وقایع موجب درگیری هایی شدید در میان مردان و زنان Ombre می شود که در این بازی شاهد آن هستید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Masquerada Songs and Shadows را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

masquerada-songs-and-shadows1 masquerada-songs-and-shadows2

 

masquerada-songs-and-shadows3 masquerada-songs-and-shadows4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 7
Processor: 2.4GHz Intel Core i3
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 4400
Storage: 16 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 7.20 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR