دانلود Abyssmedia i-Sound Recorder Pro 7.5.0.1 – ضبط صدا در ویندوز

دانلود Abyssmedia i-Sound Recorder Pro 7.5.0.1 - ضبط صدا در ویندوز

 

دانلود Abyssmedia i-Sound Recorder Pro

| نرم افزار ضبط صدا در ویندوز |

 

Abyssmedia i-Sound Recorder Pro 7.5.0.1 نرم افزاری کم حجم و کاربردی است که می تواند سیستم کامپیوتری شما را به یک استودیوی حرفه ای ضبط صدا تبدیل کند. توسط این نرم افزار کوچک و کارآمد ، شما به سادگی قادر هستید صداها را از منبع داخلی و یا خارجی ضبط کرده و از آنان در قالب فرمت های MP3, OGG, WMA, WAV, APE خروجی بگیرید. i-Sound WMA MP3 Recorder هیچ محدودیتی در مدت زمان ضبط صدا نخواهد داشت و تا زمانی که هارد دیسک سیستم شما فضای کافی داشته باشد می توانید صدا ضبط کنید.

یکی از قابلیت های قابل توجه در این نرم افزار ، امکان ضبط صدا به صورت زمان بندی شده است. بدین صورت که شما می توانید یک زمان دقیق را برای آغاز فرآیند ضبط تعریف کرده تا در این زمان عملیات ضبط به طور خودکار آغاز شود. به عنوان مثال در صورتی که قصد داشته باشید صدای یک پادکست و یا برنامه رادیویی را ضبط کنید ، بدون نیاز به حضور در پای سیستم می توانید در زمانی مشخص عملیات ضبط اتوماتیک آن را آغاز کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Abyssmedia i-Sound Recorder Pro را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Abyssmedia i-Sound Recorder Pro :

– امکان ضبط صدای در حال استریم

– امکان ضبط تماس های اسکایپ

– امکان ضبط صدا با میکروفون

– ضبط برنامه های رادیوهای اینترنتی و پادکست ها

– ضبط مستقیم صداها از TV , CD Player

– امکان ضبط صدای برنامه ها و بازی ها

– سازگاری با انواع فرمت های MP3, OGG, WMA, WAV, APE

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR