دانلود بازی Mini Tanks World War Hero Race 1.0 – نبرد تانک های کوچک برای اندروید

دانلود بازی Mini Tanks World War Hero Race 1.0 - نبرد تانک های کوچک برای اندروید

 

دانلود بازی Mini Tanks World War Hero Race برای اندروید

| بازی نبرد تانک های کوچک برای اندروید |

 

Mini Tanks World War Hero Race 1.0 شما را قادر می سازد به دنیای خشمگین تانک های ارتشی قدم بگذارید ! تنها شما هستید که می توانید به یکی از بزرگ ترین سربازان نظامی ارتش تبدیل شوید ، بنابراین خودتان را برای نبردهای پر تنش برای عدالت آماده کنید. تعداد 4 نوع تانک جنگی مختلف در این بازی تعریف شده اند که هریک دارای توانایی های منحصر به فرد هستند ، پس هرچه سریع تر به دنیای نبرد تانک ها برای عدالت قدم گذاشته و سوار بر تانک خود از محل های پر پیچ و خم و پل ها عبور کنید ، بر روی سقف ساختمان ها حرکت کنید و با فرو ریختن دیوار های آجری ، دشمنانا رباتیک خود را از بین ببرید.

در این بازی شما به یک سرباز آهنی غیور تبدیل شده و به ارتشی از انواع تانک ها خواهید پیوست. در Mini Tanks World War Hero Race تعداد 12 مرحله متنوع وجود دارد که هریک ، میدانی پر تنش از جنگ را به تصویر می کشاند. شما نیز میت وانید با کسب امتیازهای بیشتر ، اقدام به خرید تانک های جدید و یا ارتقای تانک فعلی خود کنید ، به طور کلی 4 نوع تانک مختلف در این بازی تعریف شده اند که عباتند از : Commando, Comrade, Short Stump و Arkillary. هم اکنون می توانید بازی Mini Tanks World War Hero Race را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

mini-tanks-world-war-hero-race1 mini-tanks-world-war-hero-race2 mini-tanks-world-war-hero-race3 mini-tanks-world-war-hero-race4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 34 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR