دانلود بازی شکارچی – نبرد جت های بمب افکن با تروریست ها برای اندروید

دانلود بازی شکارچی - نبرد جت های بمب افکن با تروریست ها برای اندروید

 

دانلود بازی شکارچی برای اندروید

| بازی نبرد جت های بمب افکن با تروریست ها برای اندروید |

 

شکارچی نسخه 1.0.4 نام یک بازی ایرانی از سوی مرکز ساخت بازی های رایانه ای نیروی هوایی ارتش (نهاجا) است که به تازگی برای شما گیمرهای اندرویدی عرضه گردیده است. بازی شکارچی به واقع نسخه ای وطنی با چاشنی فعالیت های نظامی در سری بازی های انگری بردز است ؛ اگر شما نیز از دوست داران گیم پلی انگری بردز هستید ، بازی شکارچی نیز مورد توجهتان قرار خواهد گرفت. در داستان بازی آمده است که گروهی از تروریست ها ، به روستاها حمله کرده و بسیاری از مناطق را به تصرف خود در آورده اند و در برنامه های آنان ، استخراج و تصاحب نفت این مناطق وجود دارد. اکنون شما با نقش آفرینی در قالب خلبان هواپیمای جنگنده‌ی فانتوم F-4 ، این رویا را برایشان به کابوسی خونین تبدیل می کنید !

در هر مرحله از بازی ، شما در یکی از مناطق تصرف شده توسط تروریست های قرار می گیرید که تعدادی از آنان در تصویر قابل مشاهده خواهند بود. حال 3 شانس در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید تمامی تروریست ها را در این مرحله از بین ببرید. البته توجه داشته باشید هرچه با تعداد شانس های کمتری مراحل را پشت سر بگذارید امتیاز بیشتری را نیز به خود اختصاص می دهید. هم اکنون می توانید بازی شکارچی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Shekarchi1 Shekarchi2 Shekarchi3 Shekarchi4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 39.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR