دانلود FolderSync 2.9.6.124 – نرم افزار همگام سازی فولدرها با فضای ابری برای اندروید

دانلود FolderSync 2.9.6.124 - نرم افزار همگام سازی فولدرها با فضای ابری برای اندروید

 

دانلود FolderSync برای اندروید

| نرم افزار همگام سازی فولدرها با فضای ابری برای اندروید |

 

FolderSync 2.9.6.124 نام یک نرم افزار سودمند و کاربردی ، به منظور همگام سازی محتویات مموری کارت گوشی یا تبلت اندرویدی شما با فضاهای ابری است. امروزه بسیاری از ما ، به صورت خواسته و ناخوسته از مزایای فضاهای ابری بهرمند هستیم ، به عنوان مثال زمانی که شما تلگرام را در گوشی موبایل و کامپیوتر به صورت همزمان راه اندازی می کنید ، تمامی گفتگوها به صورت بلادرنگ در هردوی این سرویس ها نمایش داده می شوند ، این بدان معناست که تلگرام شما در واقع داده ها را در میان فضاهای ابری تبادل می کند و استفاده از آن منحصر به دستگاه یا سیستم عاملی خاص نیست. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، نرم افزار جدید فولدر سینک را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم تا به واسطه آن بتوانید محتویات فولدرهای دلخواه خود را با فضاهای ابری همزمان سازی کنید.

FolderSync شما را قادر می سازد از مزایای همگام سازی در میان حافظه لوکال و ابری با استفاده از انواع پروتکل ها و سرویس های مختلف ابری بهرمند شوید. دیگر به منظور بک آپ گیری از محتویات دستگاه اندرویدی خود لازم نیست زحمت زیادی را متحمل شوید ، چرا که FolderSync همه کارها را به صورت اتوماتیک انجام می دهد ؛ بدون آنکه نیاز به دخالت کاربر باشد ! FolderSync به طور کامل امکانات یک فایل منیجر را نیز در اختیارتان قرار می دهد تا به سادگی بتوانید فایل های خود را مدیریت کرده ، آنان را منتقل کنید ، حذف کنید و یا … ، از سایر امکانات این نرم افزار سازگاری کامل با انواع حساب های Amazon Cloud Drive, Amazon S3 Simple Storage Service, Box, CloudMe, Copy.com, Cubby, Digitalbucket.net, Dropbox, GoDaddy, Google Drive, HiDrive, Hubic, Livedrive Premium, MEGA, MyDrive.ch, MyKolab, NetDocuments, OneDrive, OneDrive for Business, OwnCloud, pCloud, Storegate, SugarSync, WEB.DE, Yandex Disk اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار FolderSync را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

FolderSync1 FolderSync2 FolderSync3 FolderSync4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 12 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR