دانلود بازی CELL 13 PRO 1.02 – سلول 13 برای اندروید

دانلود بازی CELL 13 PRO 1.02 - سلول 13 برای اندروید

 

دانلود بازی CELL 13 PRO برای اندروید

| بازی سلول 13 برای اندروید |

 

CELL 13 PRO 1.02 نام یک بازی پازلی و ماجرایی جدید ، مخصوص گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. شما در جریان این بازی خود را در یکی از 13 سلول غول پیکر می یابید ، در هر یک از این سلول ها ، پازل هایی پیچیده و گاه بسیار دشوار تعبیه شده است که تنها راهنمای شما دوستی رباتیک با نام Chester می باشد. به طور کلی شما برای حل پازل ها و پشت سر گذاشتن مرحله ها ، لازم است از توانایی های ذهنی خود استفاده کنید ، در بازی سلول 13 شما نقش هدایت و کنترل یک توپ را بر عهده دارید که با دو دکمه ی چپ و راست بر روی صفحه نمایش ، میتوانید آن را حرکت داده و از پازل ها آن را فراری دهید.

بازی سلول 13 در مرحله اول با پازلی ساده و با راهنمایی های Chester آغاز می شود و رفته رفته به شکل سخت تری مهارت های ذهنی تان را به چالش وا می دارد. برای فرار از سلول ها شما راه های بسیاری در پیش دارید : استفاده از توپ ، شیشه ، آسانسور و از همه مهم تر پرتال ها ! هریک از این ابزارها به تنهایی کاربرد خاص خود را دارند ، اما توانایی ترکیب آن ها با یکدیگر نیازمند خلاقیت بالای شماست. هم اکنون می توانید بازی CELL 13 PRO را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

CELL 13 PRO1 CELL 13 PRO2 CELL 13 PRO3 CELL 13 PRO4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 41 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR