دانلود Porteus Kiosk 4.0.0 x86/x64 – سیستم عامل پروتئوس کیوسک

دانلود Porteus Kiosk 4.0.0 - سیستم عامل پروتئوس کیوسک

 

دانلود Porteus Kiosk

| سیستم عامل پروتئوس کیوسک |

 

Porteus Kiosk 4.0.0 x86/x64 نام یک توزیع جدید و کم حجم از سیستم عامل لینوکس است که کاربردی محدود به استفاده از مرورگر های وب دارد. علاوه بر این ، مرورگرهای گنجانده شده در این سیستم عامل ، دارای تنظیماتی امنیتی ، برای جلوگیری از دستکاری های احتمالی است. از این رو مرورگر آن به شما امکان دانلود و نصب اپلیکیشن ها را نخواهد داد. زمانی که پروتئوس کیوسک بوت می شود ، به دلخواه شما مرورگرهای Firefox یا Google Chrome بالا آمده و صفحه هوم پیج شما را به نمایش می گذارند. تاریخچه صفحات بازدید شده نگهداری نمی شوند ، کوکی ها و فضای کش بعد از هربار باز و بسته شدن مرورگر پاک می شود و حتی هیچ پسوردی نیز به خاطر سپرده نخواهد شد ! پروتئوس کیوسک ، یک سیستم عامل با حجم پایین ، جهت کار بر روی انواع کامپیوترها ، کار بر روی ماشین مجازی و یا نصب در فلش مموری است.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که پروتئوس کیوسک مربوط به چه اهدافی است؟ در واقع همانطور که از نام آن پیداست ، شما به کمک این سیستم عامل می توانید یک کیوسک اینترنتی راه اندازی کنید. به عنوان مثال باجه های اینترنتی را تصویر کنید که در مراکز دانشگاهی و یا مدارس و ادارات مستقر هستند. هربار که فردی اقدام به استفاده از آن می کنید ، سریعاً اطلاعات برای استفاده های بعدی پاک می شود. تنها کاربرد چنین باجه هایی استفاده از مرورگر وب است. پروتئوس کیوسک ، قادر است بر روی هرنوع سخت افزار کامپیوتری با معماری پردازنده های 32 یا 64 بیتی اجرا شود و برای شما انجام وظیفه نماید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Porteus Kiosk را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های سیستم عامل Porteus Kiosk :

– رایگان بودن و مبتنی بودن بر کامپوننت های اپن سروس

– محیط کاملا محدود و قفل شده به کاربرد مرورگر وب

– امنیت فوق العاده در حین توسعه

– تضمین حریم خصوصی کاربران در هر بار استفاده

– راه اندازی ساده

– حجم بسیار پایین

– رابط کاربری زیبا و جذاب

 

تصاویری از محیط سیستم عامل :

 

Porteus Kiosk1 Porteus Kiosk2

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 54 + 60 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR