دانلود بازی FIFA Mobile Soccer 20.0.03 – فوتبال حرفه ای فیفا برای اندروید

دانلود بازی FIFA Mobile Soccer 12.3.07 Full - فوتبال حرفه ای فیفا برای اندروید

 

دانلود بازی FIFA Mobile Soccer برای اندروید

| بازی فوتبال حرفه ای فیفا برای اندروید |

 

FIFA Mobile Soccer 20.0.03 نام بازی رسمی و حرفه ای کمپانی ELECTRONIC ARTS مخصوص طرفداران فوتبال حرفه ای در گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. لذت تجربه ی مسابقات فوتبال ، تا به حال در این اندازه زیبا و حرفه ای به تصویر کشیده نشده است ! تیم مورد علاقه خود را بسازید و آن را مدیریت کنید ، مهم نیست که شما یک فوتبالی دیرینه باشید و یا برای اولین بار است که به این دنیا قدم می گذارید ؛ چرا که FIFA با دستی پر آمده است ! این بازی با تمامی عناصر جدید و فوق العاده چشم نوازش ، به طور با طراحی شده بوده و این بار با حجمی زیر 100 مگابایت برایتان عرضه می گردد.

در بازی FIFA Mobile Soccer شما این توانایی را دارید که تیم مورد علاقه خود را ساخته و با استراتژی های منحصر به فردتان ، آن را مدیریت کرده و تا موفقیت دنبال کنید. مسابقات را یک به یک زیر نظر داشته و پیش از آغاز هریک از بازی ها ، ترکیب و تاکتیک تیمی را مطابق با سلیقه تان تغییر دهید. بازی به صورت آنلاین دنبال شده و در هر روز از 365 روز سال ، محتوایی منحصر به فرد انتظارتان ر می کشددر این بازی شما لازم است که به یکی از لیگ های مورد علاقه تان بپیوندید و مهارت های فوتبالی خود را در رقابت هایی بین المللی به آزمون گذاشته و خود را به مقام های بالا از رتبه های جهانی نزدیک کنید. هم اکنون می توانید بازی FIFA Mobile Soccer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

FIFA Mobile Soccer1 FIFA Mobile Soccer2 FIFA Mobile Soccer3 FIFA Mobile Soccer4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 136 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR