دانلود بازی Farm Expert 2017 برای PC

دانلود بازی Farm Expert 2017 برای PC

 

دانلود بازی Farm Expert 2017 برای کامپیوتر

| بازی کارشناس مزرعه 2017 |

| نسخه RELOADED |

 

Farm Expert 2017 بازی جدیدی در سبک شبیه سازی و مدیریتی می باشد که در سال 2016 توسط Silden ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. سرانجام پس از مدت ها انتظار ، نسخه 2017 بازی شبیه سازی کشاورزی نیز عرضه شد ! اگر شما نیز از علاقمندان به سری بازی های شبیه سازی و یا مدیریت مزرعه هستید ، احتمالا با عنوان قدرتمند فارم اکسپرت آشنایی دارید. کشاورزی شغل سخت و پر زحمتی است ، اگر شما نیز دوست دارید در قالب یک بازی کامپیوتری ، دشواری های این شغل پر مشقت را تجربه کنید ، پیشنهاد می کنیم جدیدترین نسخه از بازی Farm Expert را به هیچ وجه از دست ندهید ! این بار در نمایی بسیار نزدیک به واقعیت ، با تمامی جزئیات این حرفه آشنا خواهید شد. بازی Farm Expert 2017 ، در واقع یک شبیه سازی ایده آل از جزئیات حرفه مزرعه داری و کشاورزی است که در آن شما به امور مختلفی همچون نگهداری از انواع گیاهان ، میوه ها و … در گلخانه ها ، گسترش حیطه کاری خود به سایر مزارع ، رسیدگی به ماشین آلات پیشرفته و … مشغول خواهید شد.

در نسخه 2017 این بازی ، تأکید بسیاری بر جزئیات واقع گرایانه و مبتنی بر فیزیک ماشین آلات و شبیه سازی خاک موجود در محیط بازی شده است. از حیوانات مزرعه نگهداری کنید ، از گلخانه ها مراقبت کنید و از طیف وسیعی از انواع ماشین آلات پیشرفته و حرفه ای برای تسهیل فعالیت های خود بهره ببرید. تعداد ماشین آلات و وسایل نقلیه در این بازی به 170 عدد می رسد ، بسیاری از ماشین آلات دارای لایسنزهای معتبری از کمپانی های تولید کننده همچون Kuhn, Grimme, Krampe, Pöttinger, Rauch, Landini, McCormick, Valpanada, Vogel&Noot, Kröger, Suer, Ponsse, HB-Brantner, FSI, Kuxmann, Sipma, Weremczuk و … هستند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Farm Expert 2017 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Famr Expert 20171 Famr Expert 20172

 

Famr Expert 20173 Famr Expert 20174

 

Famr Expert 20175 Famr Expert 20176

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 7, 8, 8.1 or Better
Processor: Core i3 3.1 GHz or AMD Phenom II X3 2.8 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 560 or Radeon HD6870 With 1GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 15 GB Available Space
Sound Card: DirectX Compatible

سیستم پیشنهادی :

    OS: Windows 7, 8, 8.1 or Better
Processor: Core i5-2300 / AMD Athlon X4 760K or Better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 670 or Radeon HD7970 with 2 GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 15 GB Available Space
Sound Card: DirectX Compatible

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 5.5 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR