دانلود Sad Cat Software Bloom 1.0.467 – ویرایش هوشمندانه تصاویر

دانلود Sad Cat Software Bloom 1.0.467 - ویرایش هوشمندانه تصاویر

 

دانلود Sad Cat Software Bloom

| نرم افزار ویرایش هوشمندانه تصاویر |

 

Sad Cat Software Bloom 1.0.467 نام یک نرم افزار جدید ، سبک و قدرتمند ، به منظور ویرایش فایل های تصویری شماست. در واقع Bloom یک نرم افزار سریع ، کم حجم و کراس پلتفرم است که امکان ویرایش سریع انواع تصاویر با لایه ها را فراهم می کند. عمل زیباسازی و ویرایش تصاویر ، یک امر معمول و شایع در میان کاربران است. اما نکته ای که وجود دارد این است که شما برای انجام این کار به بهترین شکل ممکن ، نیازمند ابزار صحیح و مخصوص آن هستید. این نرم افزار در واقع یک پردازنده تصاویر است که راه حل هایی را جهت پردازش غیرمخرب تصاویر ارائه نموده است.

Bloom به طور کامل با تکنولوژی های وکتور و رستر سازگاری و ادغام سازی شده است و شما هیچ محدودیتی در ویرایش های خود بر روی انواع فرمت های تصاویر نخواهید داشت. بدین ترتیب شما می توانید فیلترهای خود را بر روی تصاویر وکتور نیز اعمال کنید بدون آنکه داده ای از آن را از دست بدهید. Bloom اولین ادیتور تصویر با دارا بودن مجموعه ای حرفه ای از افکت ها و فیلترها و براش های مختلف جهت ویرایش ، روتوش و زیباسازی تصاویر شماست. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Sad Cat Software Bloom را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Sad Cat Software Bloom :

– اولین ادیتور تصویر با پردازش غیر مخرب در محیط کار

– پشتیبانی از ویرایش وکتورها و اشکال آن

– امکان پشتیبانی از تصاویر رستر

– پشتیبانی از Adobe Photoshop™ PSD File Importer/Exporter با سازگاری کامل لایه های PSD

– بهینه سازی و سازگاری با تصاویر حجیم و بزرگ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 138 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR