دانلود بازی باقلوا 2.1.7 – معمای حدس کلمات ایرانی برای اندروید

دانلود بازی باقلوا - معمای حدس کلمات ایرانی برای اندروید

 

دانلود بازی باقلوا برای اندروید

| بازی معمای حدس کلمات ایرانی برای اندروید |

 

باقلوا 2.1.7 نام یکی دیگر از بازی های فکری و جذاب ایرانی است که همچون نامش ، برای کاربران فارسی زبان شیرین و جذاب شده است ! بازی باقلوا ، در واقع یک بازی حدس کلمات فارسی است که ذهن شما را به شدت در گوشی یا تبلت اندرویدی تان به چالش وا می دارد. به طور کلی روند انجام این بازی بدین صورت است که صفحه ای مربعی شکل در پیش روی شما در هر مرحله ظاهر می گردد که تعدادی از حروف در آن جای گرفته اند ، این حروف اجزای تشکیل دهنده یک کلمه خاص هستند که شما با حدس زدن آن می توانید مرحله مربوط به آن را پشت سر بگذارید. به عنوان مثال اگر حروف ” ق ، ع ، ب ، الف ” را در یکی از مراحل دیدید ، لازم است در زمانی کوتاه ، کلمه عقاب را به عنوان رمز مرحله حدس بزنید. استودیوی بازی‌سازی «نردبان اندیشه فردا» به عنوان سازنده این بازی محبوب و منتخب، تا اینجای کار توانسته ضمن عرضه بازی باقلوا و  آمیرزا موفقیت قابل توجهی را کسب نماید.

پیرمردی دانا در سراسر بازی به همراه شماست و در مواقع ضروری می تواند کمک های شایانی را به شما بکند. بازی باقلوا تاکنون بیش از 1 میلیون مرتبه توسط کاربران ایرانی دانلود شده و بازخوردهای فوق العاده ای را به خود اختصاص داده است. تعداد مراحل این بازی به 600 عدد می رسند و این نشان از یک سرگرمی طولانی مدت و فکری و جذاب برای شما خواهد بود. هم اکنون می توانید بازی باقلوا را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Baghlava1 Baghlava2 Baghlava3 Baghlava4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 52 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR