دانلود بازی کم حجم Tracks of Triumph Industrial Zone برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Tracks of Triumph Industrial Zone برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Tracks of Triumph Industrial Zone برای کامپیوتر

| بازی مسیر پیروزی: منطقه صنعتی |

| نسخه ALiAS |

 

Tracks of Triumph Industrial Zone بازی کم حجم جدیدی در سبک اکشن و استراتژیک می باشد که در سال 2016 توسط Silicon Echo ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. آیا برای یک بازی کم حجم در سبک اکشن و استراتژیک آمادگی دارید؟ ما برای اوقات فراغت شما یک بازی کوچک و در عین حال بسیار سرگرم کننده را آماده کرده ایم ! تانک هایی کوچک و در عین حال قدرتمند در انتظار شما هستند تا در محیطی صنعتی ، به مبارزه با سایر تانک ها پرداخته و تمامی آنان را از مسیرتان پاک کنید !

در بازی Tracks of Triumph Industrial Zone ، شما در نقش هدایتگر یک تانک کوچک قرار می گیرید که لازم است در طول 25 مرحله مختلف و چالش بر انگیز ، با سایر تانک ها به جنگ پرداخته و تمامی دشمنان را پیش از آنکه بتوانند در برابر شما ایستادگی کنند نابود کنید ! این بازی همچنین دارای انواع سلاح های جنگی و توانایی های جنگی و استراتژی های منحصر به فرد است که با اندکی تلاش به آنان دست پیدا خواهید کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Tracks of Triumph Industrial Zone را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Tracks of Triumph Industrial Zone1 Tracks of Triumph Industrial Zone2

 

Tracks of Triumph Industrial Zone3 Tracks of Triumph Industrial Zone4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows XP
Processor: Intel Dual Core 2.0 Ghz
Memory: 1 GB RAM
Graphics: HD 5770
DirectX: Version 9.0c
Storage: 500 MB Available Space

سیستم پیشنهادی :

    OS: Windows 7
Processor: Dual Core 3.0 GHz
Memory: 1 GB RAM
Graphics: HD 5850
DirectX: Version 11
Storage: 500 MB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 38 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR