دانلود بازی کم حجم Zombie Camp برای کامپیوتر – مخصوص هدست های VR

دانلود بازی کم حجم Zombie Camp برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Zombie Camp برای کامپیوتر

| بازی زامبی کمپ |

مخصوص هدست های VR

 

Zombie Camp بازی کم حجم جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2016 توسط Void Dimensions ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. زامبی کمپ ، نام یک بازی اکشن و تیراندازی اول شخص مخصوص هدست های VR حرفه ای است. اگر شما نیز به تازگی یکی از هدست های واقعیت مجازی را خریداری کرده و به دنبال بازی های مخصوص آن می گردید ، ما برای شما یکی از پر هیجان ترین آنان را آماده کرده ایم. در این بازی شما در اردوگاهی قرار گرفته اید که زامبی ها به آن حمله ور شده اند و قصد نابودی شما و اردوگاه را دارند ، شما می توانید در نمای 360 درجه با استفاده از هدست واقعیت مجازی خود ، تجربه ای ایده آل را از یک بازی VR تجربه کنید.

نکته ای که در طراحی این بازی بیشتر از همه بر آن تأکید گردیده است ، القای تجربه واقعی حمله زامبی ها به پلیر است. زمانی که شما از هدست های واقعیت مجازی مخصوص برای انجام این بازی استفاده می کنید ، به شکلی واقعی زامبی ها به سمت شما حمله ور شده و شما با استفاده از سلاح هایی که در اختیار دارید ، میتوانید از خودتان دفاع کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Zombie Camp را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Zombie Camp1 Zombie Camp2

 

Zombie Camp3 Zombie Camp4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 94 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR