دانلود Tipard Phone Transfer 1.0.18 – تبادل اطلاعات میان گوشی های موبایل

دانلود Tipard Phone Transfer 1.0.18 - تبادل اطلاعات میان گوشی های موبایل

 

دانلود Tipard Phone Transfer

| نرم افزار تبادل اطلاعات میان گوشی های موبایل |

 

Tipard Phone Transfer 1.0.18 نام نرم افزاری جهت انتقال و تبادل اطلاعات در میان گوشی های موبایل است. همانطور که می دانید نرم افزار مدیریتی مخصوص شرکت های تولید کننده تلفن همراه با همدیگر متفاوت هستند ، به عنوان مثال شما برای کار با اطلاعات دستگاه های اپل در کامپیوتر ، ملزوم به استفاده از نرم افزار آیتونز هستید. همچنین برای دستگاه های اندرویدی ، نرم افزارهای گوناگونی در دسترس است. اگر به هر دلیل بخواهید که کلیه اطلاعات خود از قبیل شماره تلفن ها ، پیامک ها ، تصاویر ، موزیک ها ، ویدیوها و … را از یک دستگاه به دستگاه دیگر منتقل کنید ، لازم است از چندین نرم افزار در کنار یکدیگر استفاده کرده و زمان زیادی را صرف این کار کنید. در این مطلب از سایت یاس دانلود با معرفی نرم افزاری جهت انتقال سریع اطلاعات در میان انواع دستگاهای اپل ، اندروید و … در خدمت شما عزیزان هستیم.

این نرم افزار شما را قادر می سازد تا انواع اطلاعات خود را در میان دستگاه های Android و iPhone/iPad/iPod touch منتقل کنید. به عنوان مثال در صورتی که شما یک گوشی موبایل جدید خریداری کرده باشید و بخواهید اطلاعات خود را از دستگاه قدیمی به دستگاهی جدید منتقل کنید ، نرم افزار مذکور به کمک شما خواهد آمد. کافیست دو گوشی موبایل را به سیستم متصل کرده و سریعاً اقدام به انتقال اطلاعات از یک دستگاه به دستگاه دیگر کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Tipard Phone Transfer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Tipard Phone Transfer :

– پشتیبانی کامل از انتقال اطلاعات در میان گوشی ها و تبلت های اندروید و iOS

– سازگاری کامل با نسخه های مختلف سیستم عامل های اپل و گوگل

– امکان سینک داده ها به یک گوشی یا تبلت جدید بدون از دست رفتن داده ها

– سازگاری کامل با برندهای مختلف تولید کننده تلفن همراه

– امکان بک آپ گیری و بازگردانی بر روی دستگاهی دیگر

– سازگاری با انواع گوشی های iPhone SE, iPhone 6s/6s plus/6/6 plus, iPhone 5s/5c/5, iPad Pro, iPad Air 2, iPad mini 3, iPad Air, iPad mini with Retina display, iPad 4, iPod touch, Google Nexus 6, Samsung Galaxy 6/Note 3, HTC One M9/M8, Moto X, LG G3, Sony XL39h, Asus ZenFone, Huawei

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 55 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR