دانلود ActivePresenter Professional Edition 8.5.5 – ساخت فیلم و محتوای آموزشی

دانلود ActivePresenter Professional Edition 8.3.2 - ساخت محتوای آموزشی

 

دانلود ActivePresenter Professional Edition

| نرم افزار ساخت فیلم و محتوای آموزشی |

 

ActivePresenter Professional Edition 8.5.5 نام نرم افزاری به منظور تهیه محتواهای آموزشی از قبیل فیلم بداری از صفحه نمایش ، ساخت هند اوت ، آموزش های نوشتاری ، داکیومنت ها و … است. امروزه با گسترش شیوه های آموزشی جدید و گسترش استفاده از دستگاه های دیجتالی کامپیوتری ، اسمارت فون ها و تبلت ها ، سیستم های آموزشی نیز مبتنی بر فایل های مدیا شده و بسیاری از کاربران و دانش آموزان ، شیوه های جدید و امروزی را به سیستم های سنتی ترجیح می دهند. اگر شما نیز دوست دارید با یکی از بهترین نرم افزارها جهت ساخت اینگونه فیلم ها آموزشی آشنا شوید ، ما برای شما اپلیکیشن قدرتمند و حرفه ای ActivePresenter را آماده کرده ایم.

فیلم ها و آموزش های مالتی مدیای ساخته شده توسط این نرم افزار ، با پشتیبانی کامل از جدیدترین فناوری های تحت وب HTML5 ، به شما این امکان را می دهد که فایل های آماده شده تان در تمامی دستگاه ها و پلت فرم ها قابلیت پخش داشته باشد.این نرم افزار در واقع ابزاری مناسب هم برای دبیران و استادهای دانشگاهی و همچنین دانش آموزان و دانشجویانی است که می خواهند یک ویدیوی آموزشی را همراه با صدای پس زمینه خودشان ضبط و ارائه نمایند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ActivePresenter Professional Edition را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ActivePresenter Professional Edition :

– سادگی در استفاده و سرعت بسیار بالا در عملکرد

– دارا بودن ابزاری قدرتمند و پیشرفته متناسب با ساخت حرفه ای ترین فیلم های آموزشی

– مناسب برای استفاده های آموزشی

– قابلیت به اشتراک گذاری سریع در انواع شبکه های YouTube, SlideShare, Vimeo

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

پس از نصب برنامه محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب آن کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 60 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR