دانلود بازی Kingdom Rush Frontiers 4.2.32 – مهاجمان مرزهای پادشاهی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

دانلود بازی Kingdom Rush Frontiers 1.4.2 - مهاجمان مرزهای پادشاهی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Kingdom Rush Frontiers برای اندروید

| بازی مهاجمان مرزهای پادشاهی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت |

 

Kingdom Rush Frontiers 4.2.32 نام یک بازی جدید از سوی استودیوی بازی سازی Ironhide Game Studio در سبک سری بازی های استراتژیک مخصوص کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. اعتیادآورترین عنوان از سری بازی های دفاع برجکی و استراتژیکی مجدداً بازگشته است ، بازی مهاجمان به مرزهای پادشاهی ، با گیم پلی خشمگینانه و بسیار سریع تر از همیشه به اندروید قدم نهاده است ؛ ماجراجویی شما در این بازی با دفاع از سرزمین های عجیب و غریب با حضور هیولاهای بزرگ ، گیاهان آدمخوار ، حضور قهرمانان متنوع و مراحل بسیار هیجان انگیز دنبال خواهد شد.

همانطور که قبل تر اشاره شد شما با یک بازی دفاع برجکی و استراتژیک رو به رو هستید ، جایی که هریک از تصمیمات شما لازم است استراتژی خاص و حساب شده ای را دنبال کند. در تلاش باشید که از مرزهای سرزمین های خود به خوبی محافظت کرده و با نیروهای خود آنان را تقویت کنید. تعداد 8 نوع ارتقای ویژه مخصوص برجک های دفاعی در اختیارتان است ، به طور کلی تعداد 18 توانایی منحصر به فرد برای برج ها تعریف شده است که در مواجهه با خطرات از خود نشان خواهند داد. تعداد 11 قهرمان افسانه ای در این بازی تعریف شده که می توانید ضمن آموزش دادن آنان با توانایی های خود ، یک ماجراجوئی و نبرد فوق العاده را به تصویر بکشانید. هم اکنون می توانید بازی Kingdom Rush Frontiers را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Kingdom Rush Frontiers1 Kingdom Rush Frontiers2 Kingdom Rush Frontiers3 Kingdom Rush Frontiers4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 11/163 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR