دانلود TriDef 3D 7.4.0.14921 – درایور مانیتورهای 3 بعدی

دانلود TriDef 3D 7.0.0 Build 13290 - درایور مانیتورهای 3 بعدی

 

دانلود TriDef 3D

| درایور مانیتورهای 3 بعدی |

 

TriDef 3D 7.4.0.14921 نام یکی از درایورهای قدرتمند ، مخصوص مانیتورهای 3 بعدی کامپیوتری است. اگر شما هم دارای یکی از مانیتورهای 3 بعدی ساخته ی شرکت هایی همچون ال جی ، سامسونگ یا … هستید ، TriDef 3D یکی از بهترین درایورها برای لذت از فیلم ها و یا بازی های 3 بعدی است. TriDef 3D قادر است به صورت اتوماتیک محتویات چندرسانه ای در دیسک های DVD و یا هارد دیسک شما را به محتوای 3 بعدی تبدیل و پخش نماید. به کمک این نرم افزار شما قادر هستید ویدیوهای خود را که به صورت 2 بعدی هستند به طور همزمان به 3 بعدی عمق دار ، Side By Side و یا Top/Down تبدیل کرده و با استفاده از عینک های پلاریزه از تماشای آنان لذت ببرید.

این نرم افزار قادر است انواع بازی های شما را با پشتیبانی از دایرکت ایکس 9 ، 10 و 11 به 3 بعدی تبدیل کرده و تجربه ای لذت بخش را برایتان فراهم آورد. اگر شما هم یکی از مانیتورها و یا لپ تاپ های 3 بعدی را دارید ، احتمالا پکیج مخصوص TriDef 3D به همراه آن برایتان عرضه گردیده است. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، جدیدترین ورژن از این پکیج قدرتمند را برایتان آماده کرده ایم که می توانید با آن از تماشای تصاویر و فیلم های 3 بعدی لذت ببرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار TriDef 3D را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار TriDef 3D :

– امکان انجام صدها بازی 3 بعدی و تماشای فیلم ها با قابلیت تبدیل مستقیم 2 بعدی به 3 بعدی

– امکان تبدیل اتوماتیک فیلم ها ، تصاویر و بازی ها به 3 بعدی

– لذت از دنیای هیجان انگیز 3 بعدی

– سازگاری با انواع برندهای Intel, HP, Sony, Samsung, LG

– امکان تماشای دی وی دی های 2 بعدی به صورت 3 بعدی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 64 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR