دانلود بازی Taxi Sim 2016 3.0 – شبیه سازی تاکسی برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Taxi Sim 2016 1.1.0 - شبیه سازی تاکسی برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Taxi Sim 2016 برای اندروید

| بازی شبیه سازی تاکسی برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Taxi Sim 2016 3.0 نام یک بازی جدید و بسیار حرفه ای ، در زمینه تاکسی رانی مخصوص گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. آیا به جا به جا کردن مسافران از شهری به شهر دیگر لذت می برید؟ بازی شبیه سازی رانندگی تاکسی با نام Taxi Sim 2016 ، به شما این امکان را می دهد که مسافرکشی با تاکسی ها را در سبک و سیاق جالبی تجربه کنید. بر صندلی خود تکیه بزنید و فرمان را به دست بگیرید ؛ چرا که شما از رانندگان بهترین تاکسی های شهری هستید. مسافرین شما مقاصد مختلفی را مدنظر دارند ، این شما هستید که با جا به جا کردن آنان در سطح شهر ، از این راه کسب درآمد می کنید.

در این بازی شما امکان تجربه سبک های مختلف از رانندگی تاکسی در کشورهای گوناگون را خواهید داشت. از تاکسی های زرد رنگ در نیویورک گرفته تا فرمان سمت راست در بریتانیا ! در گیم پلی این بازی شبیه سازی ویژه ای از بسیاری از شهرستان های مشهور از جمله نیویورک، فرانکفورت، مسکو، لندن و … با جزئیات بسیار بالا انجام گرفته است. هم اکنون می توانید بازی Taxi Sim 2016 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Taxi Sim 20161 Taxi Sim 20162 Taxi Sim 20163 Taxi Sim 20164

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 75 + 76 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR