دانلود بازی AirFighters Pro 3.0 – هواپیمای جنگی برای اندروید

دانلود بازی AirFighters Pro 3.0 - هواپیمای جنگی برای اندروید

 

دانلود بازی AirFighters Pro برای اندروید

| بازی هواپیمای جنگی برای اندروید |

 

AirFighters Pro 3.0 نام یکی از محبوب ترین بازی های شبیه سازی هواپیمای جنگی مخصوص گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. نسخه حرفه ای این بازی با قیمت 9.99 دلار از مارکت اندروید قابل خریداری است که هم اکنون به صورت کاملاً رایگان در وب سایت یاس دانلود در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. این بازی امتیاز 4.5 را از سوی کاربران دریافت کرده و این نشان از بازخوردهای بسیار عالی این بازی از سوی طرفداران آن است. این بازی دارای شبیه سازی بسیار عالی از نقاط مختلف کره زمین ، ناوبری حرفه ای ، تعداد 500 فرودگاه واقعی در سراسر دنیا ، تعداد 1107 باند فرودگاهی و تغییرات آب و هوایی داینامیک است که شما را در نقش خلبانی حرفه ای ، برای جنگ هایی هوایی قرار می دهد.

بهترین جت های جنگی تاریخ سیاره در اختیار شماست ، تمرکز خود را بر روی نشانگر سوخت بگذارید ، سوخت گیری یکی از مهم ترین فعالیت هایی است که در این بازی باید به آن توجه داشته باشید ، لازم به ذکر است که همانند سیستم های پیشرفته می توانید سوخت گیری بر فراز آسمان را نیز انجام دهید و درخواست برای آن را نیز باید در زمان مناسب انجام دهید. شما می توانید با گذراندن آموزش های حرفه ای ، به یکی از بهترین خلبان های جت جنگی تبدیل شده و به شکلی بی رحمانه در برابر حریفان خود بر فراز آسمان ها ایستادگی کنید. هم اکنون می توانید بازی AirFighters Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

AirFighters Pro1 AirFighters Pro2 AirFighters Pro3 AirFighters Pro4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 89 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR