دانلود DevCheck System Info PRO 1.43 – نمایش اطلاعات مفید از گوشی اندروید

دانلود DevCheck System Info PRO 1.43 - نمایش اطلاعات مفید از گوشی اندروید

 

دانلود DevCheck System Info PRO برای اندروید

| نرم افزار نمایش اطلاعات مفید از گوشی اندروید |

 

DevCheck System Info PRO 1.43 نام نرم افزاری جدید و حرفه ای ، به منظور به نمایش گذاشتن اطلاعاتی جامع و مفید ، از گشوی ها و تبلت های اندرویدی است. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید اطلاعاتی کلی از نرم افزار و سخت افزار دیوایس اندرویدی خود را در یک محیط به طور کامل به نمایش گذاشته و یک آنالیز از آنان انجام دهید؟ در این مطلب از سایت یاس دانلود نرم افزار جدیدی را با نام DevCheck System Info PRO برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که به کمک آن می توانید این عمل را به سادگی امکان پذیر سازید.

در قسمت داشبورد ، این نرم افزار اطلاعات از قبیل وضعیت مصرف پردازنده ، مموری ، ساعات استفاده از دستگاه ، ساعات خواب طولانی مدت و همچنین وضعیت باطری را برایتان به نمایش می گذارد. در قسمت System می توانید اطلاعاتی جامع را از قبیل مدل دستگاه ، شرکت سازنده ، نسخه اندروید و … کسب کنید. قسمت سخت افزار اطلاعات دقیقی از قطعات سخت افزاری دستگاه از قبیل SOC, CPU, GPU, Memory, Storage و … را به نمایش می گذارد. از سایر امکانات این نرم افزار می توان به امکان نمایش وضعیت شبکه ، آدرس آی پی ، وضعیت باطری و دمای آن و همچنین سنسورهای موجود در دستگاه و عملکرد آنان اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار DevCheck System Info PRO را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DevCheck System Info PRO1 DevCheck System Info PRO2 DevCheck System Info PRO3 DevCheck System Info PRO4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR