دانلود بازی Meridian Squad 22 برای PC

دانلود بازی Meridian Squad 22 برای PC

 

دانلود بازی Meridian Squad 22 برای کامپیوتر

| بازی تیم اعزامی به سیاره مریدین |

| نسخه CODEX |

 

Meridian Squad 22 بازی جدیدی در سبک اکشن و استراتژیک می باشد که در سال 2016 توسط Elder Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. نسل بشر در خطری بزرگ قرار گرفته است ، اولین تلاش انسان برای ساخت کولونی هایی بر روی سیاره مریدین با شکست مواجه گردید و تمامی خدمه آن گم شده اند. رهبر سازمان ملل ، تصمیم می گیرد گروهی از انسان های آموزش دیده و متخصص را برای بازگرداندن خدمه به خانه به سیاره مریدین اعزام کند. این بازی تمرکز ویژه ای بر فرآیند آموزش و اعزام نیروهای متخصص ، به سیاره مریدین داشته و در فضایی علمی تخیلی در سبک سری بازی های استراتژیک به تصویر کشیده شده است.

هر تصمیم و هر تاکتیکی که شما در فرآیند انجام این بازی به اجرا می گذارید ، محوریت داستانی بازی را به شکل کاملی تغییر می دهد. اگر شما نیز از علاقمندان به سری بازی های استراتژیک با ترکیب فضای علمی و تخیلی و سفر به سیارات خارج از منظومه شمسی دارید ، اعزام این تیم تخصصی آموزش دیده به سیاره بیگانه مریدین می تواند برایتان بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Meridian Squad 22 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Meridian Squad 221 Meridian Squad 222

 

Meridian Squad 223 Meridian Squad 224

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows Vista / 7 / 8 / 10
Processor: 2Ghz Dual Core
Memory: 3 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTX 275 / ATI Radeon 4770
Storage: 5 GB Available Space
Sound Card: Any

سیستم پیشنهادی :

    OS: Windows Vista / 7 / 8 / 10
Processor: 2Ghz Quad Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTX 460 / ATI Radeon HD 5850
Storage: 5 GB Available Space
Sound Card: Any

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 2.88 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR