دانلود بازی صفر تا صد – اتومبیل رانی جذاب در جاده های ایران برای اندروید

دانلود بازی صفر تا صد - اتومبیل رانی جذاب در جاده های ایران برای اندروید

 

دانلود بازی صفر تا صد برای اندروید

| بازی اتومبیل رانی جذاب در جاده های ایران برای اندروید |

 

صفر تا صد نسخه 1.0.24 نام یک بازی اندرویدی جدید ، ساخته شده توسط استودیوی بازی سازی یارا گیمز ، به عنوان یکی از تیم های بازی سازی خوش ذوق داخلی است که با مدت زمان کمی که از زمان عرضه آن می گذرد ، هیاهوی بسیاری را در مارکت های اندرویدی فارسی به پا کرده است. خیابان های شهر خود را تصور کنید ، انواع اتومبیل هایی همچون پراید ، پژو GLX ، پرشیا ، سمند و … چهره ی آن را پر کرده اند. اگر سری به بالا شهر بزنید ممکن است کم و بیش با اتومبیل های سوپر اسپرت نیز رو به رو شوید ؛ در بازی صفر تا صد ، شما می توانید چهره خیابان های شهری در کشور ایران را با انواع مدل های فوق العاده ی سوپر اسپرت های جهان پر کنید ! یک اتومبیل مدرن و روز را انتخاب کنید ، در مسابقات پر هیجان شرکت کرده و با کسب امتیازهای بیشتر ، قسمت های مختلف خودرو را ارتقا دهید و در خیابان های کشور ایران به ویراژ و رقابت با حریفان خود بپردازید.

بسیاری از رانندگان شهری ، پشت شیشه اتومبیل های جملات جالبی می نویسند که گه گاه با دیدن برخی از آنان به فکر فرو رفته و یا به نکته ای طنز دست پیدا می کنیم. آیا شما هم دوست دارید خودروی خود را در قالب یک بازی اندرویدی ، تا این اندازه شخصی کنید؟ شما می توانید جمله ی دلخواه خود را به زبان فارسی ، پشت شیشه سوپر اسپرت های این بازی بنویسید ! اگر از طرفداران اتومبیل های داخلی هم باشید بازی صفر تا صد فکری به حالتان کرده است ! اگر از دوست داران پراید ، سمند ، پرشیا و … هستید ، ارتفاع آن را پایین آورده و پلاک استان دلخواه خود را به آن بچسبانید و به دل جاده بزنید ! اگر شما نیز دوست دارید پر سرعت ترین اتومبیل را در اختیار بگیرید و در شهرهای ایران به بهترین راننده تبدیل شوید ، بازی صفر تا صد را از دست ندهید ! هم اکنون می توانید بازی صفر تا صد را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Sefr Ta Sad1 Sefr Ta Sad2 Sefr Ta Sad3 Sefr Ta Sad4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 66 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR