دانلود Uniblue MaxiDisk 2016 1.0.9.2 – نرم افزار بهینه سازی هارد دیسک

دانلود Uniblue MaxiDisk 2016 1.0.9.2 - نرم افزار بهینه سازی هارد دیسک

 

دانلود Uniblue MaxiDisk 2016

| نرم افزار بهینه سازی هارد دیسک |

 

Uniblue MaxiDisk 2016 1.0.9.2 نام نرم افزاری جدید و حرفه ای ، به منظور بهبود عملکرد سیستم کامپیوتری شما در برابر فعالیت هایی است که موجب شدن کامپیوتر می شوند. این نرم افزار ضمن اسکن کامل هارد دیسک ، تمامی فایل های زائد و اضافی را شناسایی و حذف می کند و سپس با یک دیفراگمنت حرفه ای ، نظم و ترتیب خاصی را به دیتاهای موجود در درون هارد دیسک شما می بخشد. هارد دیسک سیستم های کاربران معمولا با فایل های زائد که توسط سیستم عامل ساخته شده و یا داده هایی موقت از مرورگرهای اینترنتی یا سایر نرم افزارها به شدت درگیر شده و افت محسوسی را در سرعت به اجرا گذاشتن دستورات از خود نشان می دهد.

نرم افزار Uniblue MaxiDisk با عمل دیفراگمنت حرفه ای خود ، بسیاری از فایل ها را که حتی قابلیت جا به جایی ندارند را در محل درست خود قرار داده و با این کار سرعت انجام دستورات را تا حد قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. به طور کلی نرم افزار MaxiDisk ، با یک اسکن عمیق در دیسک سخت رایانه شما ، بسیاری از فایل های زائد و موقت را که موجب پر شدن حافظه شده اند شناسایی و با حذف آن به بهینه سازی سیستم شما کمک می کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Uniblue MaxiDisk 2016 را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Uniblue MaxiDisk 2016 :

– امکان آنالیز حرفه ای هارد دیسک برای انجام عمل دیفراگمنت

– امکان شناسایی و حذف تمامی داده های موقت و غیر ضروری برای سیستم

– آنالیز کردن فضای باقی مانده از دیسک سخت

– امکان مدیریت حرفه ای تنظیمات و دستیابی به اطلاعات مفید از سیستم

– سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR