دانلود Hallo Northern Sky 3.2.2g + Portable – نرم افزار تخصصی نجوم

دانلود Hallo Northern Sky 3.2.2g + Portable - نرم افزار تخصصی نجوم

 

دانلود Hallo Northern Sky

| نرم افزار تخصصی نجوم |

 

Hallo Northern Sky 3.2.2g + Portable نام نرم افزاری جدید و حرفه ای ، مخصوص علاقمندان به علم نجوم و هوا و فضا است. توسط این نرم افزار حرفه ای می توانید در آسمان شب کاوش کرده و اطلاعات خود را از جهان هستی تا حد قابل ملاحظه ای افزایش دهید. به یک موقعیت خاص در آسمان تمرکز کنید ، بر اساس داده های استاندارد در آسمان جستجو کنید به تلسکوپ های ASCOM متصل شوید و داده های خود را از طریق فایل های FITS وارد آن کنید. Hallo Northern Sky یک نرم افزار تخصصی مخصوص سیستم عامل ویندوز از ترکیب داده های ستاره ای SAO, PPM, Tycho-2 است. شبیه سازی دقیق آسمان شب در این نرم افزار به گونه ای است که همواره اطلاعات جدید آن مطابق با دستاوردهای روز دنیای نجوم به روز رسانی شده و شما را نیز از رویداد های اخیر در اعماق آسمان مطلع می سازد.

رابط کاربری این نرم افزار مجموعه ای بزرگ از انواع پارامترهای مخصوص را در خود جای داده است که هریک عملکردی منحصر به فرد را به نمایش می گذارند. شما می توانید با استفاده از حرکات ماوس خود و انجام عمل زوم نزدیک و دور ، آنالیز بهتری را بر روی نقاط دلخواهتان انجام دهید. از ویژگی های هوشمند تعبیه شده در این نرم افزار می توان به امکان رصد صورت های فلکی ، ستاره ها ، سیارات آنان ، سیارک ها و اقمار اشاره کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Hallo Northern Sky را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Hallo Northern Sky :

– دارا بودن امکان کاوش در آسمان شب به همراه نمایش اطلاعات دقیق و علمی نقاط گوناگون جهان خلقت

– پشتیبانی از حالت های نمایش سیاره ها ، ستاره ها ، سیارک ها ، اقمار و …

– نمایش جزئیات و نام هریک از اشیاء

– امکان جستجو در میان داده ها

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 71 + 66 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR