دانلود بازی Quiz of Kings 1.20.6735 – کوییز اف کینگ چالش جذاب ذهنی برای اندروید

دانلود بازی Quiz of Kings 1.9.2361 - چالش جذاب ذهنی برای اندروید

 

دانلود بازی Quiz of Kings برای اندروید

| بازی چالش جذاب ذهنی برای اندروید |

 

Quiz of Kings 1.20.6735 کوییز اف کینگ نام یک بازی فکری جدید ، ساخته شده توسط برنامه نویسان خوش ذوق ایرانی است که در همین مدت زمان کم ، طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. کوئیز آف کینگز ، نام یک بازی ایرانی ، در سبک سری بازی های فکری و پازلی ، با ترکیب امکان بازی آنلاین است. در این بازی ، حریفان شما افرادی حقیقی از میان کاربران ایرانی است که در قالب یک شبکه اجتماعی ، شما را پیدا کرده و با شما به رقابت می پردازند. در این بازی تعداد بیش از 30 هزار سوال در زمینه هایی مختلف همچون عمومی، ورزش، لوگو و سرگرمی، مذهبی، سینما، موسیقی، ریاضی و هوش، فوتبال و … طرح گردیده است و شما می توانید ضمن رقابت با حریفان خود ، اطلاعات خود را نیز تا حد قابل ملاحظه ای افزایش دهید.

در این بازی شما می توانید با کسب امتیاز و سکه های بیشتر ، رتبه خود را در رته بندی آنلاین با کاربران سراسر ایران مقایسه کرده و به رتبه های بسیار بالا در میان آنان دست پیدا کنید. هر مسابقه شامل دو کاربر می شود. یکی شما و دیگری حریف شما ؛ هریک از شما در برابر 3 مرحله مختلف قرار می گیرید که در هریک از این مراحل 3 سوال مختلف برایتان مطرح گردیده است. در انتها هرکدام از شما که از بین این 9 سوال ، تعداد بیشتری را صحیح پاسخ داده باشید ، برنده خواهید بود. هم اکنون می توانید بازی Quiz of Kings را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های نسخه جدید :

– اضافه شدن قابلیت بازیابی اکانت از طریق شماره تلفن

– اضافه شدن صفحه کوییزکلاب به بازی
– رفع برخی از مشکلات گزارش‌شده
– افزایش امنیت بازی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Quiz of Kings1 Quiz of Kings2 Quiz of Kings3 Quiz of Kings4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 51 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR