دانلود بازی کم حجم Fly Glowfly برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Fly Glowfly برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Fly Glowfly برای کامپیوتر

| بازی پرواز شب تاب |

 

Fly Glowfly بازی کم حجم جدیدی در سبک ماجرایی می باشد که در سال 2016 توسط Black Snowflake Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. Fly Glowfly به شما این امکان را می دهد یک بازی کلاسیک و 2 بعدی را با یک محیط گرافیکی فوق العاده تجربه کنید ، در این بازی شما وظیفه دارید که به شب تاب کمک کنید تا بلوک ها را در مکان مخصوص و صحیحشان قرار دهد. در صورتی که شما نیز از دوست داران سری بازی های پازلی و کم حجم باشید ، Fly Glowfly تجربه ای منحصر به فرد و مهیج برایتان خواهد بود.

در این بازی شما این توانایی را دارید که تمامی جوایز و پاداش های موجود در هر مرحله را جمع آوری و با جا به جا کردن بلوک ها در محل های مخصوص ، خودتان را برای مرحله بعدی آماده کنید. به طور کلی تعداد 75 مرحله مختلف در این بازی تعبیه شده اند که هریک از آنان به شیوه ای منحصر به فرد ذهن شما را به چالش وا می دارد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Fly Glowfly را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Fly Glowfly1 Fly Glowfly2

 

Fly Glowfly3 Fly Glowfly4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows XP
Processor: 1.2GHz
Memory: 512 MB RAM
Graphics: 128MB
DirectX: Version 11
Storage: 70 MB Available Space

سیستم پیشنهادی :

    Memory: 512 MB RAM
DirectX: Version 11

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 49 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR