دانلود بازی Bulldozer Drive 3D Hill Mania 1.1 – شبیه سازی بولدوزر برای اندروید

دانلود بازی Bulldozer Drive 3D Hill Mania 1.1 - شبیه سازی بولدوزر برای اندروید

 

دانلود بازی Bulldozer Drive 3D Hill Mania برای اندروید

| بازی ضربات پنالتی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت |

 

Bulldozer Drive 3D Hill Mania 1.1 نام یک بازی جدید در سبک سری بازی های شبیه سازی مخصوص گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. اکنون وقت آن است که آستین های خود را بالا بزنید ؛ چرا که این زمان کار است ! بله درست حدس زدید ! این شما هستید که کنترل بولدوزر را به عنوان یک وسیله ساخت و ساز بر عهده می گیرید ، همواره تماشای فعالیت های وسایلی همچون بولدوزر ، برای ما جالب بوده است ، این با چنگک های قدرتمند خود ، انواع و اقسام سطوح را جا به جا می کند برای بسیاری از افراد یک قابلیت هیجان انگیز به شمار می آید. در این مطلب از سایت یاس دانلود شما گیمرهای اندرویدی را با بازی جدیدی با نام Bulldozer Drive 3D Hill Mania آشنا می کنیم که شما را در نقش راننده یکی از این بولدوزرها قرار می دهد !

اگر شما هم دوست دارید به بهترین راننده ی بلودوزر تبدیل شوید ، پیشنهاد می کنیم در این چالش شرکت داشته باشید. در این بازی مهم ترین وظیفه شما ، شرکت در ساخت و سازهایی بزرگ و کسب درآمد از شرکت های تحت قرارداد با شماست ، بدین ترتیب می توانید تجربه ای نسبتاً واقع گرایانه را از این شغل هیجان انگیز داشته باشید. هم اکنون می توانید بازی Bulldozer Drive 3D Hill Mania را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Bulldozer Drive 3D Hill Mania1 Bulldozer Drive 3D Hill Mania2 Bulldozer Drive 3D Hill Mania3 Bulldozer Drive 3D Hill Mania4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 43 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR