دانلود بازی World Chef 1.34.18 – سرآشپز جهانی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی World Chef 1.26.1 - سرآشپز جهانی برای اندروید

 

دانلود بازی World Chef برای اندروید

| بازی سرآشپز جهانی برای اندروید |

 

World Chef 1.34.18 نام بازی جدیدی مخصوص شما طرفداران سری بازی های مدیریت رستوران است ، اکنون شما این فرصت را دارید که به یکی از مشهورترین سرآشپزهای دنیا تبدیل شوید ! آشپرخانه هیچ گاه بسته نیست و درب آن بر روی مشتریانی از سوی کشورهای مختلف دنیا با فرهنگ ها ، آداب و رسوم مختلف باز است و سرآشپز این مجموعه نیز همواره با لبخندی بر لبان خود ، از آنان پذیرایی می کند. در بازی اندرویدی World Chef ، شما این شانس را دارید که به یکی از سرآشپزهای معروف در دنیا تبدیل شوید و به طبخ انواع غذاهای مختلف در سراسر جهان بپردازید و با کسب درآمد بیشتر ، آشپزخانه خود را برای رفاه بیشتر مشتریان گسترش دهید.

کسب و کار خود را یک رستوران کوچک آغاز کنید ، اکنون می توانید آن را با مواد غذایی درجه 1 پر کنید و به جذب مشتری بپردازید. پیتزا ، سوشی ، نوشیدنی و … ؟ هر نوع غذایی را که مشتریان سفارش دهند شما می توانید آماده کنید ! توجه داشته باشید که اینجا فست فود نیست ! با نهایت دقت و هنر ، بهترین غذاهای با اصالت را بپزید ، چرا که مشتریان شما می دانند آن چیزی که در دست تهیه است ، ارزش انتظار بیشتر را نیز دارد ! هم اکنون می توانید بازی World Chef را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

World Chef1 World Chef2 World Chef3 World Chef4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 66 + 64 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR