دانلود بازی DEAD TARGET 2 1.0.49 – هدف مرده 2 برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

دانلود بازی DEAD TARGET 2 0.9.233 - هدف مرده 2 برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

 

دانلود بازی DEAD TARGET 2 برای اندروید

| بازی هدف مرده 2 برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت |

 

DEAD TARGET 2 1.0.49 بازی جدیدی در سبک سری بازی های اکشن و آخرالزمانی ، مخصوص کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. بازی در سال 2072 در جهانی رو به پایان به تصویر کشیده می شود ، نسل بشر توسط تهاجم زامبی ها احاطه شده و انسان ضمن رها کردن زندگی در ساختمان ها ، زندگی خود را در زیرزمین آغاز کرده است. گروهی از بازماندگان با نام MPS-16 ، ضمن گشت زنی در نقاط مختلف زمین ، در پی جمع آوری منابع و ابزارهای مناسب هستند. یکی دیگر از اهداف مهم این گروه ، کسب اطلاع از بازماندگان بر روی زمین است ، از آنجا که یک گزارش مرموز از رادیو از سوی دانشمندان ، خبر از زندگی در خارج از زیرزمین را داد ، حال گروه MPS-16 سعی بر آن دارند تا با پیدا کردن ارسال کنندگان این پیغام ، ضمن نجات دادن دانشمندان ، تلاش برای ساخت یک دارو برای بقای بشریت را آغاز کنند.

یک موزه ی تاریخی ، جایی است که گروهی از بازماندگان برای اولین بار در آنجا توسط گروهی از زامبی ها در تله افتادند. MPS-16 سعی دارند با مبارزه در شب و با استفاده از انواع سلاح های سنگین ، از میان این زامبی ها عبور کرده و به سمت هدف در حرکت باشند. بازی DEAD TARGET 2 ، مخصوص آن دسته از گیمرهایی است که عاشق از بین بردن زامبی ها هستند ، ضایی 3 بعدی با محیط گرافیکی ایده ال و دلهره آور شما را در دنیایی رو به نابودی قرار می دهد که برای بقا لازم است در شرایطی سخت ، تصمیم هایی عاقلانه بگیرید. محیط واقع گرایانه و 3 بعدی این بازی به گونه ای است که شما تصور می کنید که در آن واحد در موقعیت بازی قرار گرفته و می توانید با بهره گیری از انواع اسلحه های در دسترس ، کشتاری عظیم از زامبی ها را به راه بیندازید.  هم اکنون می توانید بازی DEAD TARGET 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

DEAD TARGET 21 DEAD TARGET 22 DEAD TARGET 23 DEAD TARGET 24

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 15 + 210 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR