دانلود Universal Document Converter 6.6.1607.26210 – تبدیل اسناد متنی

دانلود Universal Document Converter 6.6.1607.26210 - تبدیل اسناد متنی

 

دانلود Universal Document Converter

| نرم افزار تبدیل اسناد متنی |

 

Universal Document Converter 6.6.1607.26210 نرم افزاری جدید ، قدرتمند و حرفه ای در زمینه تبدیل فرمت انواع اسناد است. توسط این نرم افزار ، شما می توانید اسناد متنی و داکیومنت های خود را به فرمت Adobe PDF و یا 7 فرمت گرافیکی و یا سندی از جمله TIFF, JPEG, PNG, PCX, DCX, GIF یا BMP و … تبدیل نمایید. توسط این نرم افزار شما می توانید بر روی چندین فرمت در یک زمان در یک پنجره چندگانه کار کنید و مدیریتی حرفه ای را بر روی انواع اسناد متنی خود داشته باشید. این نرم افزار با بهرمندی از تکنولوژی پرینتر مجازی ، به شما این قابلیت را می دهد که تقریبا هرنوع سند متنی را به فرمت هایی دیگر تبدیل کنید ، این اسناد می توانند شامل گزارش های متنی ، اداری ، نمودارها ، اشکال ترسیمی ، نوشتارهای نرم افزارهای واژه پرداز و یا … باشند.

الگوریتم بهینه و حرفه ای در هنگام تبدیل فرمت و یا پرینت کردن فایل خروجی حتی در فرمت سیاه و سفید به شما این امکان را می دهد که نتیجه ی کار را با کیفیتی بسیار بالاتر از حالت معمول تجربه کنید. به عنوان مثال شما توسط این نرم افزار می توانید فایل Word را وارد محیط برنامه کرده و پس از انجام تغییرات دلخواه خود و ویرایش های لازم ، با فرمت PDF از آن خروجی بگیرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Universal Document Converter را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Universal Document Converter :

– قابلیت تبدیل انواع فرمت های متنی و داکیومنت ها

– پشتیبانی از انواع فرمت های TIFF, JPEG, PNG, PCX, DCX, GIF, BMP و…

– سازگاری با فرمت های آفیس

– بهرمندی از تکنولوژی فوق العاده پرینتر مجازی برای کار در محیط انواع نرم افزارها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 24 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR