دانلود بازی SBK16 Official Mobile Game 1.02 – مسابقات موتورسواری برای اندروید + دیتا

دانلود بازی SBK16 Official Mobile Game 1.02 - مسابقات موتورسواری برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی SBK16 Official Mobile Game برای اندروید

| بازی مسابقات موتورسواری برای اندروید + دیتا |

 

SBK16 Official Mobile Game 1.02 نسخه 2016 بازی محبوب و بسیار پرطرفدار SBK15 Official Mobile Game است که در سال گذشته خدمت شما کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی ارائه کردیم و با استقبال بی نظیری از سوی شما رو به رو شد. اگر شما نیز از دوست داران سری بازی های موتورسواری حرفه ای در قالب مسیرهایی استاندارد ، موتورسواران ماهر و حرفه ای ، مدل هایی از موتور سیکلت های معروف و … هستید ، پیشنهاد میکنیم این بازی را از دست ندهید. عنوانی که مخصوص آن دسته از افرادی می باشد که خواهان یک شبیه سازی کاملا دقیق و رسمی ، از مسابقات موتور سواری هستند.

چالشی سراسر پر هیجان ، با امکان انجام رقابت هایی دلهره آور با انواع موتورهای صاحب نام همچون  Aprilia, Kawasaki, Honda, Ducati, MV Agusta, BMW یا Yamaha و … ، که در دنیای بازی های موتور سواری اندرویدی بی سابقه است. گام به گام با این چالش هیجان انگیز همراه شوید و از شبیه سازی بسیار عالی صحنه های آهسته ، جلوه های ویژه ، محیط گرافیکی بسیار نزدیک به واقعیت ، صدای جذاب و شنیدنی حرکت لاستیک بر سطح آسفالت و … لذت ببرید. هم اکنون می توانید بازی CSR Racing 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

SBK16 Official Mobile Game1 SBK16 Official Mobile Game2 SBK16 Official Mobile Game4 SBK16 Official Mobile Game3

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 36 + 342 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR