دانلود بازی Traffic Driver 1.00 – راننده ترافیک برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Traffic Driver 1.00 - راننده ترافیک برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Traffic Driver برای اندروید

| بازی راننده ترافیک برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Offroad Legends 2 1.2.5 نام یک بازی جدید ، مخصوص طرفداران بازی های رانندگی در خیابان های شلوغ و پر ترافیک است. آیا برای تبدیل شدن به یک قهرمان افسانه ای رانندگی آمادگی دارید؟ پشت فرمان بنشینید ، به صندلی تکیه بدهید و به بهترین راننده ی خیابان های پر ترافیک تبدیل شوید. شما می توانید با انجام رقابت های آنلاین ، حریفان واقعی خود را در سرتاسر جهان با رانندگی بی نظیر خود متحیر کنید و در رقابت ها بر آنان پیروز شوید. این بازی با دارا بودن حالت های قابل تنظیم دوربین در نمای داخلی و خارجی ، تعداد 16 خودروی مدرن و اسپرت ، یکی از جذاب ترین تجربه های رانندگی و اتومبیل رانی را برایتان ارائه می کند.

محیط گرافیکی با جزئیات بالا ، چرخه روز و شب و همچنین وضعیت آب و هوای پویا ، از نکات قابل توجه در این بازی هستند که توجه هر پلیری را به خود جلب می کند. شما می توانید به انتخاب خودتان ، کنترل اتومبیل را با سنسور شتاب سنج و یا کنترلرهای لمسی به دست بگیرید و چالش های 50 مرحله هیجان انگیز این بازی را با لذت فراوان پشت سر بگذارید. هم اکنون می توانید بازی Traffic Driver را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Traffic Driver1 Traffic Driver2 Traffic Driver3 Traffic Driver4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 93 + 103 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR