دانلود AVS Video Editor 9.6.1.390 – ویرایش فایل های ویدیویی

دانلود AVS Video Editor 9.4.5.377 - ویرایش فایل های ویدیویی

 

دانلود AVS Video Editor

| نرم افزار ویرایش فایل های ویدیویی |

 

AVS Video Editor 9.6.1.390 ابزاری قدرتمند ، در زمینه کار بر روی فایل های ویدیویی و ویرایش فیلم ها است. این نرم افزار به شما این قابلیت را می دهد که بر روی فایل های ویدیویی تان با انواع فرمت های AVI, VOB, MP4, DVD, WMV, 3GP, MOV, MKV و کدک های H.264, MPEG-4, H.263 ، ویرایش های لازم را همراه با مجموعه ای از افکت های آماده اعمال کنید. این نرم افزار از انواع فایل های ویدیویی شما ، با کیفیت های خارق العاده ی HD, Full HD, 2K Quad HD و 4K Ultra HD پشتیبانی می کند و شما را به یکی از کاربران حرفه ای در زمینه ویرایش فایل های ویدیویی تبدیل می کند. این نرم افزار در مجموع 300 ترنزیشن و افکت حرکتی را در خود جای داده است و در کنار این ها ، امکان انجام عملیاتی همچون تکه کردن فایل های ویدیویی ، برش دادن ، چسباندن ، چرخاندن و … را نیز در اختیارن قرار می دهد.

این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که با نهایت سادگی بر روی انواع فرمت های AVI HD, WMV HD, TOD, AVCHD, MOD, MTS/M2TS کار کنید ، همچنین ضمن ادغام سازی کارکرد نرم افزار با تکنولوژی ویدیویی کش ، سرعت انجام عملیات مختلف در این برنامه به شکل قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرده است. از سایر امکانات این نرم افزار می توان به خلق اسلایدشوهای بی نظیر و دارا بودن امکان به اشتراک گذاری گسترده و رایت بر روی دیسک های CD/DVD/Blu-ray اشاره کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار AVS Video Editor را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار AVS Video Editor :

– پشتیبانی کامل از فرآیند های ویرایشی فرمت های رایج ویدیویی

– پشتیبانی کامل از ویدیوهایی با کیفیت های HD, Full HD, 2K Quad HD و 4K Ultra HD

– بالا بردن عملیات ویرایش و تهیه خروجی به لطف تکنولوژی جدید نرم افزار

– امکان انتقال ویدیوها از دوربین های DV/HDV و کار بر روی آنان

– امکان به اشتراک گذاری گسترده در انواع شبکه ها

– قابلیت ساخت دیسک های DVD/Blu-ray

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– فایل Patch.exe (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را اجرا کنید
– در پنجره باز شده از سمت راست صفحه بر روی گزینه Scan/Reload کلیک کنید
– از وسط صفحه نام برنامه را انتخاب و سپس بر روی Patch کلیک کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 172 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR