دانلود بازی کم حجم Prehistoric Tales برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Prehistoric Tales برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Prehistoric Tales برای کامپیوتر

| بازی افسانه های ماقبل تاریخ |

 

Prehistoric Tales بازی کم حجم جدیدی در سبک ماجرایی و استراتژیک می باشد که در سال 2016 توسط Amegami ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بر اساس سرنوشت ، شما به عنوان رئیس قبیله ی یک جزیره انتخاب شده اید که از سوی همسایگان مورد حمله قرار گرفته است. به منظور مقابله با چنین شرایطی ، لازم است تا می توانید توان جمع آوری مواد غذایی ، تربیت نیروها ، آموزش افراد و … را در خود تقویت کنید. در واقع این شما هستید که با استراتژی و مهارت های منحصر به فرد خود ، سرنوشت مردمان این جزیره را به دست خود تغییر می دهید و صلح و آرامش را مجدداً برای آنان پدید خواهید آورد.

در این بازی شما می توانید به یک سازنده ی عالی و با تجربه تبدیل شوید که مهارت های بی نظیری را از خود نشان می دهد ، یک جزیره کوچک را به بهترین شکل ممکن پیشرفت دهید و از حملات دایناسور ها به آن جلوگیری کنید. پاک سازی غارها از حضور دایناسورها ، جمع آوری منابع ، جذب نیروهای فراری از سپاه دشمن و … از جمله قابلیت های این بازی به شمار می آیند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Prehistoric Tales را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Prehistoric Tales1 Prehistoric Tales2

 

Prehistoric Tales3 Prehistoric Tales4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows XP or Later
Processor: 1600 MZH
Memory: 512 MB RAM
Graphics: 128 MB
DirectX: Version 9.0
Storage: 150 MB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 121 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR