دانلود بازی Smoots World Cup Tennis برای PC

دانلود بازی Smoots World Cup Tennis برای PC

 

دانلود بازی Smoots World Cup Tennis برای کامپیوتر

| بازی تورنمنت های جهانی تنیس |

 

Smoots World Cup Tennis بازی جدیدی در سبک ورزشی می باشد که در سال 2016 توسط Kaneda Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. به دنیای تورمنت های هیجان انگیز تنیس خوش آمدید ! تنیش ورزشی بسیار پرطرفدار و محبوب است ، اگر شما نیز از طرفداران و دوست داران این ورزش پر جنب و جوش و حرفه ای هستید ، شما را دعوت می کنیم در تورنمنت های قهرمانی Smoots World Cup Tennis شرکت کنید. کاراکترهای این بازی ، آدمک های کوتاه قد و بانمکی هستند که در این بازی “اسموت” نام گذاری شده اند. شما می توانید اسموت های دلخواهتان را شخصی سازی کنید ، لوازم جانبی ، لباس و … را به سلیقه خودتان تغییر دهید و در رقابت های آن شرکت داشته باشید.

66 تورمنت مختلف در سراسر جهان در انتظار شماست تا مهارت های خود را در زمینه ورزش تنیس با رقبای خود به چالش بکشانید.مهارت های خود را در بازی ها بهبود ببخشید ، چرا که در جریان این مسابقات ، تعدادی از حریفان شما بسیار سرسخت و حرفه ای نمایش های خود را نشان می دهند.  هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Smoots World Cup Tennis را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Smoots World Cup Tennis1 Smoots World Cup Tennis4

 

Smoots World Cup Tennis3 Smoots World Cup Tennis2

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows®7 / Windows®8 / Windows®10 64 bits
Processor: Dual Core CPU
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Video card with Shader Model 3.0
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1500 MB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 343 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR